sâmbătă, 24 octombrie 2009

I miss...



My mum. Pentru ca nu mai tipa nimeni la mine ca nu e camera in ordine(desi acum e, nici macar mie nu imi vine sa cred), pentru ca nu ma ia nimeni in brate si-mi spune: "oooof, blegu'...", pentru ca imi e dor sa mananc mancare facuta de mami... si zacusca =)))
So... here's pentru mami, care s-a dat peste cap ca fii-sa sa ajunga sa studieze in Anglia, ca e mai bine, but it turns out plodul vrea inapoi acasa, in camera lui. Punct. I miss you, honey :-( (hug hug)

2 comentarii:

  1. Miss u 2 hun! Ai o capacitate de adaptare pe care nu am mai intalnit-o ! Stai linistita ca vine zacusca la tine , mancare ti se va face si...vei primi si niste legume care nu sunt ...plastic.Singura problema...sa-ti placa ceea ce faci. ATAT! Pupici cu ...pisici

    RăspundețiȘtergere
  2. da' de niste bataie nu i s-a facut dor lu' plodu'?
    pt ca, daca i s-a facut, o rezolva mum si p-asta. se da ea peste cap si face orice ca sa-i fie bine lu' micu' plangacios :P

    si. ..daca inca nu te-am convins . . .in decembrie te scot un pic la aer sa-ti arat niste locuri si oameni ... si n-o sa-ti mai fie dor de tara macar pana esti absolventa. parol

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful