sâmbătă, 24 octombrie 2009

Here we go again...

Deci inevitabilul s-a produs...
M-am imbolnavit(si acum multimea aplauda)
Se pare ca oboseala mea nu a dus la un somn lung de 15 ore.... ci la o laringita de toata frumusetea :) Nu pot sa zic nici macar "piu", ceea ce in Romania ar fi fost o chestie buna, pentru ca intotdeauna mi se spune sa tac sau sa vorbesc mai incet...
So azi am petrecut toata ziua in pat... bolind... :)) Fetele din casa au fost super dulci si mi-au facut ceaiuri, si miere cu lamaie, si de mancare si veneau mereu sa ma intrebe cum ma simt...
So azi m-a apucat si depresia... muuulte multumiri lui Cosmin, care imi suporta toate toanele si glumele de 2 lei si ca inainte sa plece la serviciu intra pe mess si urla la mine ca trebuie sa dorm, ca nu-s sanatoasa si ca o sa ajung la 20 de ani sa arat ca la 40 (asta ca tot vbeam de oameni cu care nu prea aveam treaba in tara, dar s-au dovedit a fi prieteni mult mai atenti decat cei pe care ii consideram familie)...
Week-endul asta e study time... yay! :D Am de citit vreo 14 carti pana marti... abia am citit 2... maculatura, frate... si macar daca scria ceva diferit in ele... pot sa vorbesc 50 de ore incontinuu despre schimbarile climatice acum, dand citate exacte din carti, rapoarte,
Si weekendul viitor vine un prieten la mine, o sa vedeti poze cu el :D:D:D
In rest, nimic nou... scoala, partying si ... nesomn....
Ajutooooooooorrrr, dati-mi idei cu somnul, ca ma transform intr-un plic de musetel. Am incercat inclusiv valeriana si nu merge... :D
Va pup


Si... la sfarsit... o piesa pe care o uitasem ... :) Dar care imi aduce aminte de multe(sa traiasca Ingrid ca mi-a share-uit-o :D )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful