luni, 19 octombrie 2009

Azi, 18.10.2009

Cea mai proasta aliniere a planetelor posibila... plus 2 ametite..(Iren si ea insasi... nu, eu nu am nici un amestec:-")
de dimineata, pe la 8, again, cand ne-am culcat... zice: bua, deci pun 2 alarme... una la 10, ca sa mergem prin oras... da' daca suntem prea obosite... mai pun una la 12, ca eu la 2 am tren(caugh caugh, bus)... Eu, increzatoare in puterile magice ale ceasului zic: biiine, bua ;) Si nu il pun si pe al meu sa sune
La 10 00 suna ceasul : IIIIIIIIreeeeeeeeeeeen, ceasul... Huh?? da, da, close si nani ....
eu nani la loc, aswell... lucky us, nici una nu a auzit alarma de la 12....(nu te-ai fi gandit la asa ceva, nu? :)))) ) si ma trezesc eu toata o floare la 2 fara 15.. si strig: omfg, &^% &^%$ ^%$£ &^%$ (nu, mami, nu injuram O:-) ) e 2 fara!!!!!! Iren, deschide-un ochi si zice: Puteam sa jur ca asa o sa patim... Scoate din poseta-i de lac, neagra, f delicat, si ffffffffffff incet, de altfel, foile de autobuz... ah! stiam eu ca e la 2 si ceva(un pic) ... e chiar la 2 50! Si dai si urca-te cu fundul, picioarele, prinde la usa bagajul, ca sa poti inchide fermoarul... si asteapta autobuzul...
Greseala mea, sau nestiinta considerata acum neregretabila eroare... busul duminica vine din 45 in 45 de minute... deci a venit la... laaaa? fara 3 fara 15... am ajuns la si 15... autobuzul nicaieri..(I wonder why)
Asa ca ne-am decis sa adoptam.. cu tot cu gentuta Irenei...TROLLER NENOROCIT CARE MI-A mancat sufletul... atitudinea turistului. Deci am inghetat, literally, la o terasa band capu..cafea, ca nu imi amintesc cum se scrie celalalt....cu doi de p, parca... si sa ne plimbam pe stradutele inguste ale orasului :D
Internetul nemergand de ceva vreme, important era sa isi bookeze(ma scuzati, doamna, n-am vrut sa va calc) beletu de tren:D Si netu nu mergea. si vine solutia salvatoare: hai la woodys... haaaaaaai la woodys, prin frig si ceata ... si ajungem acolo, ca sa constatam ca panarama mea de laptop(ajung eu in tara, i-l bag aluia fiiiiiiix in ^%$£) nu mai avea baterie... deci du-te cu el inapoi, baga-l la incarcat, uita-te o ora si ceva la X Factor... stai in miros de cantina... ca sa ma intorc, eventually, cu calculatorul, sa constat ca nu ma pot loga....... greeeat!!!!! disperare... la ora 2, Mitali(ati vazut-o-n poze) zice: bha, la mine in camin e wireless si merge ;) Si Iren: hai.. si eu nu, si ea da... si va inchipuiti cine a castigat, daca la 04 09 scriu pe blog........dar.... ajung aici, si aceeasi problema... nu merge netul... (Vista :-l ) l-am reparat eu in 30 de minute... cat mi-a luat sa gasesc butonul de Diagnose(glumeam, am shorcut pe desktop cu el, ca mereu imi prind urechile(ahahahaha, gluma englezeasca, mamaaaa) si de atunci ne uitam(s-a uitat) pe facebook, gmail, yahoo, meebo, atlantis, ceva telenovele, poze, filme, vedete, ziare... 5 minute dupa trenuri(da, am intrat pe site-ul de autobuze...ne-am dat seama juma de ora dupa...) si gata
Si maine o duc la GARA(de orice gen ar fi ea), si o sa ii flutur batista(dramatic, I know, radem ca proastele acum)... :( Nu vreau sa pleceeeeeeeeeeee (hug hug hug ca imi intra hastemeleu
) :D F tare, un gest super dragut din partea ei, unlike others... va stiti voi :D Mai pupati cadouri cand mi-oi vedea ...... vad eu ce-oi vedea... cert e ca n-am idei acum...
Iren zice, si inchei(moa, da, ma, stiu ca nu se pune virgula) : injuram noi acum, da' peste o luna o sa tot radem... As putea sa jur ca peste o luna ne gaseste politia engleza la granita, noi cautand nusj ce magazin din Londra de fapt... :))) Citim bine harti... :D
V-am pupat :D

Un comentariu:

  1. eiii draga mea draga, de 3 ori draga! azi! cand am plecat de la tine!
    1. NU am mai avut baterie la NICIUN telefon
    2. am tarait bagaju ala prin TOATA Londra ca era la mama dracu metrou
    3. am ajuns la tren (DA, am mers cu AUTOBUZu, UNDERGROUNDu SI TRENUL!! SI PE JOS ! )
    4. am ajuns la gara la 18.57 si la 19.03 imi pleca trenul, deci, iar am alergat dupa tren, dar! L-am prins!
    5. INSA! era trenul LUNG! adica in loc sa imi ia 2 ore, eu nu m-am uitat la detaliile trenului si bineinteles ca am ajuns la 22.30 acasa! adica in Leeds!
    6. eram asa de suparata, incat nu m-am uitat unde merg si m-am pierdut! (e 12 aproape, acum vreo juma de ora am ajuns, desi trebuia sa ajung in vreo 10 minute!)
    CONCLUZIE: TE ASTEPT LA MINE!!! SAU LA LONDRA! :))))

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful