luni, 19 octombrie 2009

a doua zi...

am fost la ASDA(impropriu spus a doua zi, am dormit 4 ore) si ne-am perindat vreo 3 ore... au aflat vreo 300 de oameni ca e ziua mea, pt ca s-au apucat sa imi cante "happy bday" la intrare in magazin :))))
Ne-am retournat acasa, am facut nani(poooorciiii :">) (IREN SFORAIEEEEEEE...bine, nu...), si dupE ce ne-am trezit, ne-am apucat sa ne gatim pt mers in clup :D
Undeva pe la 9, cand s-au adunat toti, am primit si tooooort ;;) Si m-au hranit toti cu tort(mama, daca vin cu 20 de kg mai .... pufoasa, ma iubesti oricum, nu?) si am plecat la cluuuuuup ;;) A fost f frumos, nu dam detalii(nu am agatat nici un negru :( ... ), dar here are some pics :D
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Am ajuns back home pe la 3, pt ca una dintre domnisoare se inveselise prea tare si am continuat sa ne diiiistram ;;) Pun poze, nu detaliez. Am primit ceeeeel mai dulcel pui de urs(pe Cerneala l-am primit cand era deja matur..), cosmetice, o oglinda(Am I turning into a pitzi!!??!?!?) si un siiiiite ;;) http://www.media-design.ro/anca/anca.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful