vineri, 16 octombrie 2009

Da' sa dea dracu' daca ma las batuta

Daca mai zic vreodata ca romanii fac cele mai nenorocite discriminari, sa ma loveasca cineva, va rog... Frustrati ca tara le-a fost invadata de negri, indieni, pakistanezi etc, englezii s-au apucat sa faca disriminari. Nu esti blond spalacit, gras si prost? Nu ai ochi albastri? Nu ai dreptul sa deschizi gura. Punct.
Ca sa intelegeti duma... o sa public peste vreo 2 saptamani una dintre temele de la cursul "Politica si plm". Erau 2 esee(eseuri nu le puteai numi sub nici o forma), unul despre utilizarea metaforelor in discursurile politice si celalalt nvm. Bun, luam eseul numarul 1. Introducere: din 10 pagini, introducerea a "durat" 4 randuri. Continutul... "da, metaforele au fost folosite dintotdeauna",
Alineat, se apuca sa explice ce e aia o metafora. Mie imi pica fata, evident... buuuuun, ajungem la seminar(no, mum, I wasn't late), evident, eram singura nebuna care isi facuse tema, asteptam sa citeasca toti eseurile, apoi incepe discutia... puncte pro si contra ale eseurilor. fiind in prima grupa, ma apuc eu si torn acolo o gramada de aspecte negative, de o buseste pe profesoara rasul... opinia mea, eseul ala imi era introdus de Carli(cei ce nu cunosc, este cea mai buna profesoara de lb. romana) atat de adanc... si pbil nici nu mai apucam sa ii adresez vreodata vreun cuvant, ca imi intorcea spatele si pleca. Jenant ... jenant. Si se apuca sa ma contrazica o englezoaica. Combnatia fatala fetita asta: nascuta in Anglia, crescuta in Spania(cred ca a fost vecina cu fostii nostri vecini care au plecat spre lumi mai bune), intoarsa in Anglia => nesimtire+snobism (how can you ask for more?!). Si imi atrage ea atentia ca, in ce priveste comentariul meu cu introducerea (eu, ca o inculta ce sunt, am crezut ca tot polilogul care nu avea absolut nici o treaba cu tema eseului era Introducerea...) ca introducerea e uite-atat, 4 randuri. Si eu nu, e atat. Si ea nu, ca e paragraf.. Si eu : Coae...(mama, e in DEX, cred) nu are cum sa fie un kkt de introducere la eseu de 10 pagini(moment in care intervine si profesoara si aproba ideea mea, ca introducerea e de kkt). Si ea nu, ma, nu. Si eu ii explicam ca definitia metaforei si kkt, e in introducere. Si ea: vaaaaaai, ce prostie am zis, nu draga, ca are legatura cu tema eseului. Si eu iritata ii explic ca nu are nici in clin nici in maneca cu eseul definitia metaforei. Ea, si mai si, vaaaaaai, draga ce am putut sa zic. si incepe proasta sa vbeasca mai tare, astfel incat 20 de oameni se uitau la noi. Recunosc, nu am vrut sa studiez Psihologie, pt ca stau prost cu nervii... Si am facut un lucru foaaaaaaaaarte caracteristic mie: am fost sincera. Cand era ea mai mandra ca ma face de ras, ca de... nu inteleg prea bine engleza(zice ea), ii spun: nu, definitia metaforei nu are ce cauta intr-un eseu de facultate. Daca ai ajuns la 20 de ani si inca nu stii ce e aia o metafora, atunci cu tot regretul, ce kkt cauti la invatamant superior?! Ea verde, mov, albastra, toata sala radea de ea.
In mortii mamelor voastre de englezi imbecili... Sunt satula de atitudinea asta nefondata. Nu sunt cu siguranta cei mai bogati, iar despre inteligenta... please... fina-mea de 4 ani jumate are nr de la pantof mai mare decat IQ-ul multora dintre ei. Proof: in prima zi aici, ma duc sa duc diploma de BAC, si ma intreaba la coada, ca sa ma dirijeze inspre biroul potrivit, razand o pitzi d-asta despuiata: ahahahaha, nu stiu.... uhm... ahahaha Romania nu e in Europa, nu?
I rest my case, Rest in peace England....

3 comentarii:

  1. mai Anca, pe acilea pe la mine a aparut sapunul intre timp.Pana evolueaza pe la , vb ta, ESEE, mai e. Cand or sa se apuce de citit si cand se vor apuca si de explicatia metaforelor, promit sa te chem. Sa le explici ce e aia. in doar 4 randuri. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. avand in vedere ca nu-ti merge telefonul si pe mess erai idle :p iti urez aici "la multi ani" :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Heya! Mi-ar placea sa cred ca cea de azi a revenit la forta celei care a scris mai sus.Probleme sunt cu caru', si, uneori le mai amplificam si noi, sau chiar le cream, ca sa avem ce face!Intotdeauna am admirat la tine puterea argumentelor, personalitatea si alunecarea subtila in momentele in care credeai ca este timpul sa cedezi in favoarea celuilalt.NU CRED CA VEI CEDA VREODATA IN FATA TERIBILISMULUI UNORA SAU A PROSTIEI ALTORA. Nici nu mi-as dori.Si daca te intereseaza, imi doresc sa fii ...TU, PUTERNICA,RAZBATATOARE SI ....DESTEAPTA! TU!!!!!!!! Te puuuup, EU

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful