luni, 19 octombrie 2009

Cum a venit Iren la mine

Cu greu...
Imi spune Iren : vin cu trenul, asteapta-ma ca vin, da' vin, da' sa ma astepti...
In ziua cu pricina primesc sms: uhm....de fapt, stii, era bilet de autobuz...da' io tot vin... nu te nelinisti..
Si pleaca Anca mea cu gagicele in oras, ca aveam treaba(serios?!).. pe la 11... Si pana la 19 35 cand a ajuns Iren ce puteam sa fac altceva decat sa..... ??? Spend money(Iren, imi esti datoare cu o masina, atatia bani am cheltuit :D )
Asaaaaa.... si ne invartim noi din stanga in dreapta, in fata, in spate, probam, ne impiedicam, radem ca ...englezoii (bwahahahaha, mami, pe asta numai u o sa o intelegi) si vine si Iren.. pt 2 zile.. cu un troller cat pt o luna... Si zice: ah, nu, ca mai voiam sa iau.. da' m-am gandit ca....mda... acu... te pui cu femeile ( /:) )
Ajungem acasa, asta era vineri, am zis ca era vineri? Sambata a fost ziua mea(multumesc din nou celor care SI-AU amintit, inclusiv tie, Cosmin :))) ) siiiiii......... siiiiiiiii........ vine poza :D 19 ani, dude:>
Ma suna mami(mum, I'm on TV :D ) la 00 00 ora Romaniei (GMT+2, desigur...) si imi spune "La multi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani" si eu ii spun: nu nu, peste 2 ore :)))) Si ea zice: si eu zic... si ea imi repliaza(lol!?)... concluzia e ca am inceput sa cam fug de varsta:)))) la anu ma mut la GMT-1 :))))
Siiiiii.... ne gatim noi, ne pica sifonierul in cap, fuste mini, sutiene, bustiere(costumul de ski, de la naftalina) si plecam la 00 25(dupa cantarile pe 50 de voci ;;) de la multi ani) la bar :))) Si ajungem noi la bar, dar el plecase... si el si inca vreo 2, asa ca ne-am intors acasa, am ras, am glumit, ne-am distrat.
Photobucket


Photobucket

Photobucket


Am primit cadouuuuuuuuuuuuuuuri (BRB cu o poza a lui Bertie ;;) Noul prieten al lui Cerneala -Octav, apropo, Cerneala tbuie sa intre in service, nu mai are puf). Cert e ca ne-am culcat la 7, 8? Eu la 8, Iren la 7=))

Un comentariu:

  1. am uitat sa-ti zic ca p-acolo barurile inchid la ore decente :D
    oricum .. simpatica don'soara

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful