duminică, 1 noiembrie 2009

cu dedicatie pentru ocupati

nu am mai scris aici de ceva vreme... nu pentru ca nu as avea ce... ci pentru ca nu mai simt nevoia sa scriu pe peretii unei fabrici abandonate...
de obicei cand scrii ... bati apropouri... sometimes, nu tot timpul... si daca tot bat sperietoarea de ciori pe umar si ea nu se intoarce, la ce bun sa mai incerc.. sa ma mai obosesc?:)
Am o stare de oboseala... nu-ti inchipui, mum... psihic, sunt sub pamant SRL... fara OP-uri, cu banii pe loc.


So,yeah... :) Nu mai invidiez pe nimeni pentru cati prieteni are, pentru ca o sa creasca mare si o sa ajunga pe un lan plin de ciori, nu e asa? ....
In alta ordine de idei, m-am obisnuit cu frigul :) mi se pare chiar cald zilele astea in Anglia... poate furia si frustrarile chiar iti tin de cald... nu stiu :)))

cam asta e .... se spune ca "acasa" e acolo unde familia si prietenii iti sunt.. Oh well... acum nu imi mai e dor de casa... pentru ca mami e in drum spre Anglia... buni oricum nu locuieste in acelasi loc unde era "casa" mea... iar var-miu deja isi face bagajele sa aterizeze si el cat de curand... :) so... I guess... "acasa" e aici, acum ... :)

P.S: mum, cand ajungi la hotel, te rog verifica borcanele de zacusca :))))) puuuuuuuuuuuuuuuuup, miss youuuuuu

Un comentariu:

ei, acum poti sa iti spui si tu oful