miercuri, 2 decembrie 2009

Numai si numai despre mine


:) M-am intors, copilasi :)
Sunt vie, intreaga :) Si ma simt datoare sa ma prezint, avand in vedere ca vorbesc despre ce fac, dar n-avem baza...
Ma numesc Anca(tata voia sa ma numesc Herta), am 19 ani si un pic, gandesc precum un plod de 5 ani, sunt exact genul de "tipa" careia daca nu ii convine ceva, bate din picior... daca nu e ca mine, o sa fie ca mine, si daca nu merge nici asa, nu mai e deloc :))
o sa pun doua poze cu mine .... diferenta de un buletin intre ele :)
Am 1.73, sunt blonda(la propriu si figurat), sunt de o rautate excesiva si vocabularul meu e usually incisiv.
I used to : ------- care for others. Do whatever it took to make them happy
------- love. E atat de overrated conceptul asta, mi se face scarba.
------- sing. Dar mi-au taiat aripile si am ajuns un pianist cu degetele frante
------- read. continuu sa fac treaba asta pentru ca am constanta senzatie ca nu-s indeajuns de desteapta pentru varsta mea. Probabil si la 80 de ani o sa citesc...

I don't : ======= give a shit anymore about people. Sunt foarte putini oamenii la care tin acum, ii numeri pe degete
======= have any friends. Alt concept overrated. Nu o sa ai in veci prieteni asa cum iti doresti. de fapt, nu o sa ai in veci prieteni punct :) O sa ai intotdeauna cateva persoane care te apreciaza pentru ce esti, pentru cine esti si pentru ce faci(mai ales pentru asta)
======= think about sacrificiile psihice pe care trebuie sa le fac sa obtin ce vreau :) Like now... sunt intr-o tara de imbecili, mi-am lasat familia in tara, pentru ca momentan ma preocupa mai mult avansarea profesionala... sau perspectiva unei cariere, decat sa stau in sanul familiei(consider treaba asta foarte proasta uneori... unde kkt ne grabim asa, sa fugim, sa ne rupem de cunostinte, relatii etc? ca pana la urma... cand te muta ei in garsoniera noua, nu-ti pun decat 7 bani si ac si ata, nu-ti muta masinile, casele, diplomele, nimic, nicaieri... nu e loc)

Si pentru ca asa mi s-a pus mie pata.... am intrebat si pe altii :) ii trec drept anonimi, ca se recunosc ei :)))

Anonim1: cu prea multa minte pt 19 ani
asta ar fi bine dc nu ai folosi-o impotriva ta
frumusica, dar asta nu se vede ca mereu gandesti prea mult si nu ai timp sa zambesti
trebuie sa inveti sa te rasfeti si sa iti pese de tine


Anonim2:
lipicioasa
frumoasa
logoreica
suparacioasa
copilaroasa


Anonim3:
de treaba, de incredere, saritoare, incapatanata desteapta
nu ne referim la descrieri fizice
indragim lumea pt calitati, si o iubim pt defecte
nu uita asta


Anonim4:
nu zic
:)))
directa realista indrazneata cateodata nesuferita
e bine?


So, concluzia, people... e ca aveti o parere mult prea buna despre mine :)
Postul asta a iesit complet aiurea :))) Si nu are nici macar 5% din ce aveam eu de gand sa scriu :) Dar cum starile psihice iti afecteaza conduita si deseori rationamentul... there you go :)

Doua poze si o piesa :)

Un comentariu:

  1. u know... life`s easyer when u pay attention to little things like... the wind or a heart shaped cloud!

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful