vineri, 4 decembrie 2009

Cu si despre....patratele


Capul meu este patrat, therefore ideile mele nu sunt intotdeauna bune
Este atat de patrat, incat nu numai ce iese din el e dubios, ci si ce intra, asadar pun foarte multe intrebari(vezi "adica?", "si cum se materializeaza asta?", "ce insinuezi?", "bua, vorbesti codat??")
Viata mea este patrata, asa mi-am facut-o eu... de fapt era un patrat si acum e un cerc oval... pentru ca imi ascund nelinistile in colturi, sau ma mai ascund uneori eu cea care am fost de eu cea care am devenit....
Iubesc pe cineva cu cap patrat. Nu il cunosc inca pe acel cineva, dar cand m-oi zgaria de colturile sale o sa imi dau seama ca a venit si vremea mea.

Un comentariu:

  1. nope but thx !
    era "I don't wanna know" feat. mario winans...doar ca am asociat melodia with the wrong video:D:D:D ....stupid me ! :D

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful