luni, 30 noiembrie 2009

Back... :)

Credeati ca m-a busit menopauza, nu-i asa? :)))
Bad thinking... :))
Va las cu o piesa foaaaaaaaarte ... :-? cu mesaj :)))
Maine un post cu latest... sau newest... :)) In seara asta... "P" theme party... ma gandeam la "p"ijamale... daca aveti alta idee... va rog.. sariti repede :)) Ca sa nu-mi calc pijamalele de scandal degeaba :>



Love, love, love...


Oh oh oh :)) Ghici ce? Placebo, baby... :))) 11 decembrie... eu, Iren, Popeasca, Horia... si altii :)) ce conteaza altii, cand noi o sa ii speriem pe toti, oricum?! :D

2 comentarii:

  1. hello! E greu pt o blonda sa inteleaga mesajele astea .... muzicale!Videoclipul mi se pare fara sare si piper, iar ce am inteles din canticel..... Ejti varza! FII BARBATA, SORO. Mai lasa tristetea asta, ca de mn nu o poti ascunde in spatele a 2 ironii! Te asteptam in zona.... CREPUSCULARA, aici in cartierul REZIDENTIAL, unde oricum e mai bn ca oriunde!!!!! Te pupaaaam

    RăspundețiȘtergere
  2. daca imi pui si niste sunculita... si ma calesti un pic... te voi iubi vesnic :)))

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful