vineri, 11 decembrie 2009

I did it!!!!!!!


Da, dom'le!!! DAAAAAAAAA!!!! Ultima lucrare pe semestrul asta!!! Am predat-o!!! Mai am un examen la fiziologie si gata!
Incep cu concertul Placebo... care a fost geniaaaaaaaaaaaal, nu Iren?:D :))) Si Branny a facut pe ghidul si am ajuns acolo repede... O2 arena in case you're wondering. Ce m-a enervat la eveniment a fost una dintre trupele din deschidere.... frate... emo. DUDE! Am venit la Placebo sa ascult Placebo, nu niste miorlaiti ca voi! Si disperate d-alea de viata. Hahahhaa, which reminds me de duduia care a stat langa mine, de la care Iren nu-si putea lua ochii... Al doilea lucru care m-a deranjat ... a fost la solistul trupei Placebo... care se tot juca cu chitara pe langa boxe de parca lui Mos Craciun nu ii adusese in veci nimic si ne tot freca pe noi la melodie. Nu pun poze, pentru ca a mea camera a cedat nervos, nu se mai vede nimic prin ea, nu se mai intelege nimic.
Aaaaasa. Bun. Plecam de la concert, ne pierdem prin stanga si dreapta, soferul autobuzului a fost suuuuuuuper dragut si ne-a asteptat sa ne cumparam bilete, ca incepuse sa ploua si sa nu stam precum curcile pe acolo ...
Asa, si de cand m-am intors, am tot lucrat la eseul *&^ului... siiiiiiiii am reusit sa il predau la timp!!!! :D Sunt foarte fericita. Nu ma intelegeti gresit, nu-s terminata d-aia care nu face nimic pana pe ultima suta de metri, dar imi place challenge-ul si adrenalina sa creasca :X :))) Sa ma sune iepurele ca i-a plecat morcovul de acasa si ca mai e un pic si ajunge la mine :)))) Plus, daca ma apuc sa scriu un eseu/studiu de caz cu nusj cat timp inainte, dupa aia mi se pune piticul sa modific eu, ca nu suna bine acolo si acolo. Asa, I take my time, citesc, ma gandesc despre ce anume sa scriu, si apoi astern pe foaie. Record, 3 ore pt. 2500 de cuvinte... Dovezi la Alex :))) Ca el radea de mine si manca gogosi cu crema de lamaie :-w
La final de sfarsit, o poza de-a mea, surprinsa de Lav :) Iepurasul

3 comentarii:

  1. mi-e frica sa raspund. Daca zic "da", ce patesc? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. da... :P k mi-am recunoscut trasnaia d la u din kiet. c sa zic si io am rasfoit prostia aia d albw mai mult dekt mi-am imaginat

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful