marți, 8 decembrie 2009

oh, brother

Deci... imi reiau ideea, ca vad ca lumea nu a inteles.
Cand comentez pe cineva, pe care cunosc, sau pe care nu cunosc dar stiu pe cineva care il cunoaste pe Xulescu pe care il comentez eu, bat apropouri... Cand nu, nu. Blogul de care vorbeam este al cuiva random pe care l-am gasit pe net, tot clickuind "urmatorul blog". De ce sariti de cur ca arsii? geez... nu va mai simtiti atat de atacati din orice.

26 de comentarii:

  1. cumva doar ce ai sters postul acela? :)) uimitor, raspunzi unui post dar nu esti in stare sa continui "polemica" inceputa prin acel "reply". si apropos, nu ma simteam atacat, doar ca nu mi se parea normal ce ai scris, si am raspuns in consecinta, nu mai sari de cur ca arsa. geez... de ce te simti asa atacata din orice?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai trist e ca stiu cine esti :))) Daca citeai tot blogul, observai ca imi fac "mea culpa". Dar nu ai tu timp de asa ceva :) sunt sigura ;)
    P.S: mai posteaza si tu din cand in cand, si nu doar anunturi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si mai trist e :)) ca nu stii cine sunt, si nu am ce posta, cu atat mai mult, anunturi? indeed you are right cu faptul ca nu am timp, dar imi fac pentru blogul tau. stii cine sunt, ai dreptate.

    si ti-am citit toate posturile, ai avut mereu un stil de a vorbi, mai... diferit, stil care se reflecta in stilul de a scrie, si tocmai de aceea imi place sa citesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Lumineaza-ma :)) Semneaza-te data viitoare :)
    nu sunt de acord ca nu ai ce posta... blogurile sunt ca jurnalele... doar ca mai putin triste:))) Cei care tin jurnale mi se par de-a dreptul... ma abtin .. Deviez de la subiect. Sunt sigura ca ai ce scrie :) E cam dubios sa vina din partea mea, care eram complet impotriva... dar paote ca pana la urma sa iti faci blog nu e asa rau :P

    RăspundețiȘtergere
  5. haha :)) P.S: daca ma cunosti, sper ca iti dai seama cat de greu e sa scriu pe blog, ca nu pot sa dau si din maini :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. ma, blog am, doar ca mi-am pierdut foarte repede interesul pentru a scrie in el, si acum are panze de paianjen de vreo, 2 ani aproximativ.

    felicitari pentru 100% ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. da, ai un stil de a gesticula cand te exprimi :)) ceva unic ;) ca bine zicea cine zicea ca esti unica, ziceai tu intr-un post anterior daca nu ma insel

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu-mi amintesc nici ce-am facut acum 2 saptamani... :))) Si acum stau sa ma gandesc... pe cine cunosc eu care foloseste cuvantul "polemica" :))))) hints? :)))
    P.S: e cel mai urat lucru pe are poti sa-l faci, stii ca-s de o curiozitate fabuloasa :))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. hints? no hints, you can figure it out by yourself ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. E frustrant :))) Nu-mi dau seama cu cine vorbesc ... si nu e frumos sa ma lasi asa, in ceata :/ :)))) please? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  11. No, I can't :-? Zau ca nu-mi dau seama... nici macar nu cunosteam lume cu blog acum 2 ani... :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. poate ca nu stiai tu ca am blog :) pentru ca tu neavand unul, am considerat ca nu e un aspect care trebuie discutat :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Aualeu, n-ajungem nicaieri asa :)))))) Identifica-te, omule :)) Sa stiu cu cine vorbesc :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. i-auzi, si daca dupa aceea, nu vei mai vorbi cu mine? atunci ce ne facem? aia e problema :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Clar :))) Sunt curioasa daca INCA mai vorbim :))) si in loc sa imi dai un buzz pe mess imi macini occipitatul pe aici :)))
    Zi-mi cine esti si promit sa nu ii spun Mosului toate chestiile urate despre tine :P :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. ok :) sleep tight (ca asa se spune la voi in anglia), si legat de cine sant (sa nu ma mai chinui sa scriu "sunt") you can sleep on it ;) (si Mosu' stie oricum totu' despre mine, ca deh, m-am jucat si eu odata de-a un mos - poate poate iti dai seama)

    RăspundețiȘtergere
  17. nu, nu imi dau seama, doh ... I'm not that smart

    RăspundețiȘtergere
  18. indeed, acum problema ar fi daca ai cunoaste mai multi pauli de-astia

    RăspundețiȘtergere
  19. :))) te impusc :))) Nu puteai sa zici asa de la bun inceput!? :))) Unul singur a avut spiridus in colanti verzi :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. having difficulty remembering spiridusi in colanti verzi, be more specific

    RăspundețiȘtergere
  21. Ok, poate nu esti acel Paul, nvm :) M-am plictisit de joculetul asta :) Vrei sa spui cine esti, bn. Nu, welcome to my blog :)

    RăspundețiȘtergere
  22. thanks for the welcome :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Tu esti cel care imi spunea ca nu pot sustine o polemica? /:) Cand, daca nu iti convine ceva tipi si faci ca toate alea? lol
    :P Mai traiesti? Mai respiri? Ai disparut din peisaj..

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful