duminică, 6 decembrie 2009

When the Saints go marching in ...


Simti miros de sarbatori? Eu da... cel mai pronuntat l-am simtit aseara, cand m-am strecurat in sosete albe pe podelele murdare sa protapesc dulciuri si portocale in bocanci... Nu-s nici mos Nicolae si nici mos Craciun, deci nu am tinut cont daca au fost cuminti sau rai cei carora, sper, le-am adus un zambet pe buze...
A fost ciudat cum.... in loc sa imi vina in minte imagini ale sarbatorilor trecute, mi-am amintit o localitate, o vie.... o remorca verde... si hurducaieli... e al doilea an, isn't it? ....
Trecand la lucruri mai dragute, sunt bine :) pentru toti... sunt bine. Va rog, nu imi mai trimiteti mailuri cu cum imi simititi lipsa, ca au trecut 3 luni, las-o dracu'.... o sa imi desfasor ideile despre aceste gesturi in alt post....
Astea-s minciuni pe fata, asa, de sarbatori. Eu nu-s mai buna de sarbatori, sunt chiar mai rea :))) Consider ca daca vrei sa fii bun, poti fi mereu, nu numai in preajma evenimentului care aduce cadouri.
Am o lista maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare si mi-a mai ramas f putin par pe cap :))) ca l-am smuls cand am vazut catamai cheltuiala... glumeam :P anul asta mai putine cadouri, sa ma considerati cadou... caci altfel va cumpar umbrele ciclam.
Daca cineva din fostul cor imi citeste blogul.... va rog sa mergeti sa o colindati pe mama... cred ca e lucrul pe care il regreta cel mai mult ca nu-s in Ro la facultate.... ca nu mai cant in corul minunat de sarbatori :))
Sunt fericita... asta-i deznodamantul... :) m-am trezit din cosmaruri... :) nu mai am regrete... not anymore... sunt fericita pentru ca tu esti fericit/a, sunt si mai fericita pentru ca un necunoscut pe care nici macar nu-l prea inghit(Petre, tu esti ala) mi-a spus ca-s special... uitasem asta... :) Si NU, nu sunt special just like everyone else... sunt speciala pentru ca-s eu, pentru ca lumea intotdeauna o sa ma cunoasca pe mine, nu o atitudine adoptata(da, Valentin ??? faptul ca seman cu fosta ta in idei si concepte nu inseamna ca-s ea undercover). Sunt speciala pentru ca am un cur frumos:) de la prea multele suturi pe care le-am primit... pentru ca-s grasa si frumoasa:))) caci am pe rafturi borcane intregi de gogosari murati si zacusca.
Sunt speciala pentru ca stiu cine sunt, stiu ce vreau, sunt din mahalaua lu' Cretu(citat din contemporani masculini paterni:)) ) si cand imi pun ceva in minte il obtin intotdeauna :)
I'm beautiful and dirty rich....

Tase, prea ai laudat karaokele ala, deci astept sa-mi showi whatcha got in scurt timp ... :P

2 comentarii:

  1. Heya!!!! Esti Mos Nicolun ! Te asteptam aici...Da' sunt doi ani... Dar intotdeauna a simtit sarbatorile ca ceva special.Aminteste-ti de ziua in care si-a luat ramas bun! Nu trebuie sa fim tristi...Este intotdeauna in sufletul nostru!
    Cat despre cadou... o umbreluta "fucsia" pentru mn se poate? doua punte D.Cat despre cor... ai timp sa -i gasesti pe dragutzi , si, ca de obicei sa colindati lumea impreuna.Miss U HUN...P.S. am o problema cu profilu', dar interiorul.....

    RăspundețiȘtergere
  2. dar ce, nu vii acasa de sarbatori? :) mergem la colindat si anul asta, ca in toti ceilalti ani. si da, venim si la tine >:D<

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful