marți, 15 decembrie 2009

IIIIII/ IIIIII/

Deci... vreau sa impartasesc un aspect al camerei mele cu voi... Incepand cu 4 decembrie am decis sa fac mai rau decat detinutii... nu am tras liniute, mi-am facut un pseudo-panou. Here is the photo :

Asa. Continuam. Not only sunt o tipa super organizata(de obicei....bwahahahaha NOT). M-am apucat inca de duminica sa imi fac bagajul. Partea proasta e ca... mi-au incaput 2 bluzoane si 3 perechi de blugi, 3 de pantofi si o pereche de cizme. Restul, sosete, underwearsi, bustiere, maieuri, accesorii, periuta de dinti... pot sa mi le infig in .... Cine mai cumpara cadouri de Craciun e un tembel!!! Mai ales daca are voie numai 20 de kg la avion. Concluzia: imi iubesc prea mult persoanele apropiate. De Paste nu ma mai duc acasa, lol.
Ma zbengui pe aici ca disperata. Mai pun ceva in bagaj, care deja arata ca muntele Athos cu manastiri cu tot... mai completez un exercitiu pt examen. Mai scot ceva din bagaj, mai fac o intrebare.
Ieri ne zicea Lucia la masa: bha, m-am obisnuit asa mult aici, parca acum nu mai vreau sa plec, pentru ca o sa imi fie dor de voi.Pfuaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii daca era dupa mine veneam cu hidrobicicleta acasa, plecam de pe 18 septembrie(ca pe 16 la pranz am ajuns)
Concluzia nu este, ca nu pilduim pe aici, buai... mi-e dor de casa. Si de mum(desi am o vaaaaaaaga presimtire ca ficatul meu o sa se declare NEREGENERABIL ANYMORE dupa vacanta asta). Si de mamaia. Si de Alex(daca e vreo dovada ca u la mine in camera ai indraznit sa..... jar mananci). Si de Adita(tutorele feminin legal al lui Alex; vai ce cozonac face :X:X:X:X:X aaaaaaaaaaaaaaaaaaah) etc.
Ma intorc la fiziologie... yay! Oh happy day :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful