vineri, 2 iulie 2010

:) Buzau

...apoi Constanta, apoi Bucuresti, apoi inca un pic de Constanta, apoi Bucuresti, apoi se intrerupe convorbirea, ca ies din tara si n-ai roaming...
Gata, copilasi, asta a fost si vacanta mea de vara. mai sunt 3 saptamani de alergaturi, aranjamente, deranjamente si platiri de TVA...
Ce sa zic, pana acum.... am vazut persoane de care imi era dor... am vazut persoane/o persoana pe care eram f incantata sa o cunosc si m-a dezamagit cumplit.. Dovada vie ca poate nici cand te apropii de 30 de ani, tu ca om nu reusesti sa devii un animal social descurcaret....sau macar rational.
Acum ies in curte sa ma bucur de ploaie si de Calla, care a tinut mortis sa ne pupe pe mine si pe Cerneala, posibil sa ii fi fost dor de noi :D

Pentru domnu' din spate cu ochelari si sapca, da, ala care te faci ca nu auzi nu vezi nu asculti, ai putea sa trimiti un mail( cu conditia sa nu iti uiti bunul simt in cada inainte sa te asezi la calculator) cu ce mai faci. N-am apucat sa iti spun nici public, nici prin alt mijloc, dar ma bucur ca v-ati regasit, daca v=ati regasit intr-adevar.
Var-miu are o tastatura criminala... ma scuzati pentru eventualele greseli

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful