luni, 28 iunie 2010

Une semaine apres...

Romania.
Tragand cu gratie o linie... cred ca am dormit de cand am ajuns cat n-am dormit o luna intreaga in Anglia..
Ati vazut poze cu ultima zi, care s-a intamplat PENTRU CA sa fie si cea mai frumoasa zi pe care am petrecut-o in Anglia. In cazul in care nu stiati, personajele din poza sunt: Andrei si Ana de la Bucuresti( amandoi single, deci sariti cu CVurile daca sunteti bucuresteni),cumatrul, finuta, cumatra si inca cineva. Ne-am plimbat prin Londra ploioasa pana n-am mai putut :)) Pana n-am mai putut eu, ca restul erau cumplit de fresh, drept pentru care ma intreb ce dracu' s-a intamplat cu conditia mea fizica.. sau o fi fost ca a trebuit sa astept copiii 3 ore sa iasa de la Tower of London, caci eu il mai vazusem o data cu o luna inainte.
Tin d prea mult timp in drafturi postul asta si-s prea plictisita pentru el... revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful