miercuri, 7 iulie 2010

Eh, kkt

Ati observat cum lumea pe blog se lamenteaza? La o prima vedere ai zice ca-s toti niste victime... toti au asa un suflet buuuun si caaaaaald.. si toti sufera de prieteni falsi...
Bha, si eu ma lamentez. Da' macar stiu ca eu sunt atat de patetica(vezi definitie in DEX, eventual DOOM), ca fac mai mult de 75% din oamenii care citesc blogul asta sa rada si sa spuna "nu, ca nu esti sanatoasa"....
Si postul asta e o lamentatiune, pana la urma, caci ma plang cu drag si spor de blogurile altora... pe care, mea culpa,nu-i cunosc, da'-i critic... acu' vin ipotezele:
O sa sara cineva la lantul meu de WC placat cu aur care troneaza pe 400g stanga, 500g dreapta ca nu mai aveam sosete de acelasi model de "sani" si o sa imi zica vezi dom'ne ca ei scriu pentru ei pe blog... C$#@, scrie intr-un document word daca nici de mana nu te mai suporti sa-ti scrii memoriile... si daca tot scrii, fa-o mai obiectiv, ca incep sa cred ca ai chilotii peste jeansi si pe chiept ai un S mare...
Doi.. unu e mai sus cu vreo 3-4 randuri... eu ma plang de prostia-mi... caci mai am cate un moment dA luciditate si impartasesc franturi din mintea si conduita mea bolnava.... acu' ... imi e greu sa cred ca toti suferim de aceeasi boala(toti astia pe care ii citesc, adicatalea) ..
Deci va rog, puilor.. mai seriosi un pic... ne mint destul pe la T.V....

Un comentariu:

ei, acum poti sa iti spui si tu oful