duminică, 4 iulie 2010

that's why, that's right...

Azi am fost cu flori la cineva care stiu sigur ca nu era mare fan al buruienilor... nu imi amintesc persoana sa fi oferit vreodata flori cuiva... imi amintesc in schimb cat de frumos si chipes mi s-a parut cand l-am vazut in poze la nunta cuiva cu floare in piept... si mandru...
Stand de vorba cu el, nu stiu cum am ajuns la o discutie despre moarte... si ma gandeam ca daca mor, pe piatra mi-as dori sa scrie ceva de genu: "fraiere, pierzi timpul citind despre mine pe piatra asta... live your life, ca ne intalnim mai curand decat speri si iti povestesc eu in amanunt..."
I-am multumit frumos ca m-a ajutat in sesiune.. si la examene... ca i-a suflat mamei de jur imprejur, nu in ceafa, s-o traga curentul, iar ea se simte mult mai bine acum... Nu m-a intrebat cum sunt, pentru ca stie despre mine mai multe decat stiu eu ... dar am glumit un pic cu el, i-am zambit, i-am transmis din partea tuturor ca ne e dor de el si am plecat... l-am lasat iar singur, dar cred ca o sa vina el dupa mine, ca intotdeauna...


2 comentarii:

  1. Dar cine esti tu sa vina dupa tine? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca ai interpretat gresit postul, joe... e vorba de o cu totul alta treaba... :P vine dupa mine pentru ca vrea, in primul rand, si pentru ca am nevoie de el ...

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful