joi, 15 iulie 2010

Aiurea?!

V-a suprins vreodata cat de bine puteti sa va intelegeti cu prietenii oamenilor pe care ii credeati prieteni? :))) Pe mine continua sa ma surprinda... :))) Saptamana asta, weekendul trecut included si-a meritat toti banii si toata laringita asta care apparently s-a atasat prea mult de mine si nu ma mai lasa o data...
Vreau sa scriu o poveste... ba nu, doua... dar n-am timp... n-am chef... nu mai am rabdare.... imi spunea cineva(vezi soldatul Ryan, eh :> ce nume de cod ) ca nu mai are nici un pic de rabdare.... eu am rabdare, dar doar cu altii... munti si munti de rabdare, dar cand vine vorba de mine treaba sta cu totul in groapa...
Saptamana asta am adaugat un tic verbal... WOW.... ma intreb de pe la cine l-am luat :-w .... Georgetaaaaaaa :-w
P.S: angajez bronz profesionist :)))) Pentru CV-uri, va rog s-o contactati pe Cris..
V-am pupat, ma duc sa ma indop cu Finetti ... ca zice asta de mai jos de bday cake si azi n-am pe cn sarbatori, deci ii dam doar cu ingrediente, nu cu produsul finit....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful