luni, 24 mai 2010

temperaturaaaaaaaaaa

...creste aici, pe meleaguri insulare... ne bucuram cu totii de soarele nemaipomenit, mai putin eu, care mi-am tras un mega bronz de tractorist d-ala cu vechime....
Ne-am gasit casa pentru anul care vine, in ciuda celor 7 grupuri care mi-au tras teapa ... dupa cautari si igrasie si mucegai, am gasit casa perfecta, in august o sa va si trantesc vreo 2-3-4 poze :D

Anunt important, am inceput sa plasez pioneze pe podele /mochete, pentru cei care se cred mult mai buni decat sunt... cand va dati cu capul de tavan, sper sa va intre toate in cur
Multi ajung aici, prea putini razbesc, bai desteptule... :)


Happy happy haaaaaaappy, de maine intram la contemplat biblioteca din interior :-l Wish me luck


P.S: Nesimtitule de frate-miu care esti, astept pozele de la ziua ta, nu doar pe alea pe care le are Diana pe Facebook >:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful