marți, 11 mai 2010

Concert de Jazz? :) Worth every drop of rain :)

Asta nu e o recenzie....
Vreau sa ii multumesc din Suflet lui Mihai :) Pentru biletul "de bogdaproste" la concertul Dianne Reeves...
In cazul in care nu stiati cine este, eu zic sa va grabiti sa o youtubati, eventual, daca sunt ceva DVD-uri pe Amazon sau mai stiu eu ce alt site de muzica and co.... cu un concert live al tipei... :) este extraordinara :) Dupa o saptamana mai mult decat urata, mai aveam un pic si plangeam la concert, pe cuvant :)) E genul ala de femeie foarte spirituala si foarte patimasa, si-si transpune emotiile si trairile in muzica... s-a asezat de vreo 2-3 ori pe scaun, pentru ca incepuse sa si danseze :D La 54/55 de ani, live e extraordinara...
Mai jos aveti o piesa care mi-a placut foarte mult... dar ca in jazz, inregistrarile sunt ca stelutele alea fosforescente ziua... they don't glow...



A trecut ceva vreme de cand am vazut o sala plina in picioare aplaudand, chiuind, exprimandu-si admiratia pentru figura de pe scena...

I am waiting for the day when a Romanian singer(we're not including rock) will be able to do that with almost a full Sala Palatului... :) I've time, still 80 years of living, I'm not loosing faith :)

2 comentarii:

  1. ilarionciobanu12 mai 2010 la 09:53

    fata, se vede treaba ca nu stii ce se intampla pe la sala aia cand canta banica jr :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Fata, Stefan Banica Jr. oare ce canta? House?! hai pup si sa imi canti maine seara niste St Banica Jr :>

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful