vineri, 28 mai 2010

Game over

Mi-am strans jucariile in sacul de dormit.
Unless.... va numiti/sunteti: Alexa, Alex(frate-miu), mama, tata, matusile(cele2), var-mea, Diana, Tase, Vali(americanuleee, sper sincer sa nu te ingrasi acolo, lasa Mc'ul, ), Cris, Lav, Monica, Mela, Elena,Danut, Andrei(pisi, te asteapta un bagaaaj ;;) ) Victor, Stefan si copilasii pe care i-am cunoscut pe aici, va anunt cu gratie ca ati fost inlaturati din lista de mess.
Ne pare rau, o sa intre robotul e acum incolo.
O zi placuta :)

6 comentarii:

  1. Uhh..i'll never sleep again.

    RăspundețiȘtergere
  2. Personal, te sfatuiesc sa nu zici asta... ca am glumit si eu si tot numar oi de 2-3 nopti... ;) cheers xx

    RăspundețiȘtergere
  3. Panda, pe tine te-am bagat in lista de 20 de ori si tot dispari... cred ca tu esti ala care nu se place in lista mea :)))) :*:* pupu

    RăspundețiȘtergere
  4. emotii ce am avut, ca nu m-am recunoscut din prima!

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful