vineri, 7 mai 2010

Heh...

Sunt prea batrana sa mai fac fata la asa ceva, sincer...
Sunt atat de obosita sufleteste, incat nu imi mai amintesc de nimeni... si daca mi se mentioneaza o persoana pe care am cunoscut-o, ma gandesc la ea si imi amintesc lucrurile bune :) Iar lucrurile rele in care am fost implicata... primesc un "atat ai meritat" .. si am trecut mai departe :)
Daca as muri maine, vreau sa mor impacata :) Vreau sa stie cei la care am tinut ca am tinut la ei, vreau sa stie cei pe care ii voi regreta :) pe care i-am regretat, pe care i-am iubit, pe care i-am inteles...
N-am invidiat pe nimeni niciodata :) Poate doar pe tipele fara bureti in sutiene si 15 kg mai putin decat mine... dar asta doar asa, in treacat...
Si daca e... vreau sa stie cei care au vorbit cu mine saptamana asta ca ii iert :) Ca nu-mi mai pasa ... nu regret nimic, dar nici nu imi mai pasa ... Si daca ei au considerat ca eu atat merit.. inseamna ca am facut bine ca i-am supraapreciat eu... pentru ca media intre mine si ei sa fie moderata :)
Nu-mi e rusine de cine sunt :) Nu-mi e rusine ca la un moment dat am facut alegeri gresite :) Imi este rusine, in schimb... ca nu am deschis bine ochii sa vad ca aprecierea era de o singura parte :)

Imi pare sincer rau pentru pierderea ta, stiu ca citesti asta... si mai stii ca sunt sincera :) [asta ca sa vezi ca iti intorc si obrazul celalalt, pentru a nu-mi aduc aminte a cata oara...]

Inca 8 zile :) Inca 8, Inca 8... :)

3 comentarii:

  1. you are young, life doesnt end here ;) capul sus and keep walking. we are fighters, after all ;) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. cel care trece.15 mai 2010 la 08:38

    Bai,tu esti un om frumos,dar nu-ti aduci prea des aminte cine esti.In ceea ce priveste meritele,nu-i mai asculta. Esti singura care stie. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  3. cel care trece, next time please semneaza-te :P Suntem toti oameni frumosi, nu e asa? :)

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful