vineri, 21 mai 2010

22? 22 sa fie...


Sunt foarte putine persoane de care imi aduc aminte dinainte sa imi amintesc de mine... Una dintre ele e frate-miu. Azi a implinit 22 de ani si tot azi e ziua lui de nume. Se numeste Negoita Alexandru Constantin si este, cu mici exceptii, cel mai bun prieten pe care l-am avut, il am si cu un pic de bunavointa din partea prietenei lui(daca ii mai lasa si timp de mine), va fi.
Ca sa ne fac de ras, public, va spun si voua ca intr-o vara, cand aveam 3 ani si ceva si el 5 si un pic, mancam in gradina, iar mama ne-a certat in asa hal incat, plangand, ne curgeau mucii in farfuria de ciorba. Si-mi aduc aminte si cand am mancat bataie cu cureaua de la masina de spalat, tot din cauza lui. Si-mi mai amintesc si cum am avut tot spatele julit o luna intreaga, pentru ca am vrut si eu sa fiu ca el si sa sar de pe scaun sa ma prind de bara de covoare si nu mi-a iesit...
Mai recent, imi amintesc moaca lui cand a descoperit ca femela mea canina, razbunatoare, s-a usurat in pantofii lui cei noi pentru ca o atinsese cu un papuc la fund :))
Si mai recent, ma gandesc la cat de apropiati suntem, incat unii prosti(imi pare rau ca nu imi citesc blogul, though) cred ca relatia noastra e mult prea dubioasa pentru a fi doar una intre veri...
E genul ala de om care te face sa te gandesti la a-ti cumpara niste pampersi, cand locuiesti intr-o casa cu o singura baie, pentru ca ii ia mai mult sa se spele pe dinti si sa isi faca freza decat ti-ar lua sa inveti jumatate de dictionar frazeologic in Rusa...
E omul nostru de baza, cand eu si tata plecam de acasa, insarcinandu-l sa aiba grija de mama. E tipul care are tendinte sa imi verse sacul de gunoi in cap, cand nu il iau eu pe motiv ca abia am manichiura facuta, desi eu de fapt imi rod unghiile. E pustiul pe care l-am invatat o gramada de chestii si de la care am invatat o caruta de prostii...
Sper ca dorinta dinaintea suflatului in lumanari sa i se implineasca, sa fie fericit, sa aiba mai multa incredere in sine. Iubire nu-i mai doresc, ca daca l-am iubi mai mult, si-ar lua-o in cap :)
Cu dedicatie.... NOI


Un comentariu:

ei, acum poti sa iti spui si tu oful