luni, 1 martie 2010

Hell yeah !

:)) missed me, idiots? :>
Am avut o saptamana pliiiiiiiiiina... am dormit, am mancat Haribo, am citit carti care nu aveau nici o treaba cu subiectul pe care il studiez, am vazut o caruta de filme si ... atat :)))
Semestrul asta am avut a proper reading week... asa ca am profitat de ea la maxim. Pentru ca Iren habar nu am pe unde a bananait si de ce nu mi-a raspuns la telefon, iar Scott a trebuit sa lucreze week-endul asta, m-am rasfatat MAXIM(ca sa fiu in ton) si a fost perfect :D Exceptional si extraordinar...
A venit primavaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D And I couldn't be more happier, trust me :D Familia noastra de 4 a mai primit un membru acum 2 saptamani, pentru a marca prima sesiune ca student fara restante :> Yuhuuuuuu !!! [Se aud aplauze din sala]
1 martie aduce cu el un pic de blond, un pic de fericire, un pic de buna-dispozitie, un program f bun de odihna si un chef dubios de studiu :)) Apparently starea vegetativa in care intrasem a intrigat organismul obisnuit cu cafele, cola si dimineti care erau prelungiri de nopti :))
Aseara am facut pe elevul de la ora de lucru manual si mi-am facut ate cu alb si cu rosu ;;) Pentru ca e baba mea pe 8 ... [ropot de aplauze pentru activitatea altruista]
Camera mea e curata, cartile aranjate, cursurile ordonate, frigiderul plin de fructe si legume... :) Organism odihnit ... let the spring begin!!!!!!!!

3 comentarii:

  1. esti o tipa foarte tare..imi place de tine>:D<..so have a wonderfull spring!!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-au murit "aplaudatorii"? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. happy hippo, thanks :) >:D<
    Anonim, am renuntat la ei, ca mancau prea multi bani & spatiu :)) Acum fac totul computerizat :D

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful