joi, 18 februarie 2010

Relatari din incultura englezeasca... partea n... am pierdut sirul.

Ma confrunt iar si din nou si inca o data... cu o problema in cadrul universitatii.. nu e o problema, e mai mult o intrebare ce ma nelinisteste noptile si nu ma lasa sa dorm(vezi sa nu): de ce kkt, daca nu ai studiat in viata ta filozofie(ca sa nu spun filosofie, ca deja ne-am da in petec), pui tu pe lista de lucrari un eseu filozofic si il mai si corectezi dupa cum te taie capul!?
Problema e in felul urmator: inainte de vacanta de iarna primesc lista cu eseuri pentru "Politica si Relatii Internationale". Printre subiecte, era si alegoria pesterii lui Platon. In ciuda faptului ca profesoara care urma sa ne corecteze lucrarile a zis ca subiectul asta e unul foarte greoi si ca nu ar tbui sa il alegem, ca ei nici macar nu ii place si plm ... zic: staaaai, bha, ca-ti explic eu cum sta treaba, ca si mie mi se parea un kkt pana sa imi explice profa de filosofie(Sa ii dea Theos sanatate cu carul si inca 200 de ani de viata doamnei).
In timpul vacantei, m-am intalnit chiar cu doamna profesoara de filosofie care mi-a umplut capul cu teorii si bratele cu carti, sa imi scriu eseul. Si il scriu. Si sincer, este una dintre lucrarile de care sunt cea mai mandra. Daca aveti chef de critici sau doar sa lecturati un eseu filosofic, vi-l pun pe-al meu la dispozitie :) Ca sa nu ziceti ca ma laud degeaba.
Problema e urmatoarea: cucoana asta habar nu are ca un eseu filosofic are o cu totul alta structura, ca arata altfel si ca paragrafele nu se unesc intotdeauna. Ba mai mult, n-a inteles nimic din eseul meu. Adica, sa imi fie cu iertare... vii cu pretentii la mine ca esti masterand in nusj ce kkt de domeniu care nu are nici o treaba cu filosofia, dar asta nu imi da dreptul sa te critic, in ideea in care tu habar nu ai ce e aia "lume heterogena"?!?!?!?!!?!?!?!? I rest my case.
Bottom line-ul in aceasta problema e ca am luat o nota mult sub asteptarile mele .. nu voiam 75(care e maximul la P si RI in anul I), da' nici chiar asa... morala este: in veci, Anco, oricat de tentata ai fi, sa nu te puna dracu' sa mai scrii filosofie unor oameni care il considera pe Joyce un simbol al filozofiei. Te rog...
Am o caruta de draci acum si ma gandesc daca sa ma duc sa ii desenez tipei eseul. Dar ar fi a waste of time, pentru ca tot nu ar intelege ... n-ai cum sa intelegi filosofie daca nu ai macar o baza, acolo ... idiot....

3 comentarii:

  1. bebe bebe ! intrezaresc "argumente" in post care sunt menite a atenua muscatura mea asupra obrajorului tau si au rolul de a ma induce in eroare ! ca sa nu se ia bebe de tine ca tu....NU PREA DORMI.....ai insiruit aceste argumente fantoma care sa te plaseze intr o lumina favorabila ! dar bb Nu poate fi dus de nas asa usor X( bebe ! PUNE MANA SI FA NANI REGULAT ! I mean..MAI DES ! si la ore rezonabile !!!! aceastea fiind spuse,bebeul de la oras pupa bebeul mioritic si se retrage spre meleagurile universitatii ovidius,sectia relatii internationale si studii europene :))) pupu la bebeu' mieu frumos >:D<


    ps - musumesc mama mickey :*:*:*:*:*:*:*:*:*:* >:D< >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. si nu,iubita ! alexandra NU canta mai bine ca tine,ochisorii mei >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. eh, pentru unii filoSofia va ramane mereu filoZofie :)))) n'ai cum sa schimbi asta :P
    pup

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful