joi, 25 martie 2010

:) Sa-mi traiesti :)

Ok, so apparently pana peste jumatate de an, unul dintre cei mai buni prieteni pe care ii am(desi nu spala nici vase si nici nu da cu aspiratorul :-? cred ca il trec doar la rang de "bun prieten") a crescut de 2 ori cat mine :D Danut a devenit el insusi un pui de dinozaur azi :D 22 de ani nu-s de colo, ma-ntelegi? :)) Plus ca e destul de greu sa razbati in lume cu 15 kg(ud si cu tot cu cotet).
Nu am o poza la indemana, momentan, dar, ii urez din toata inima...

Sa fie sanatos, si iubit si de altcineva in afara de mine :D Eventual sa nu aiba nasul mare, sprancene stufoase si o mutra "dezordonata" :)))))) NU, nu il scot la licitatie... Nu inca in orice caz :D :))))
TE IUBIIIIIIIIIIIIIIM ;;)

Un comentariu:

  1. Multumescu-ti pentru urare in stilu-ti caracteristic!:P
    In alta ordine de idei, multumesc din tot sufletul, inseamna foarte mult pentru mine ceea ce ai spus, chiar daca mai calc io prin "strachini", nu ma dau inapoi de la adunat cioburile!
    Promit sa mananc o gaina mai grasa si sa imi iau o pereche doua de ochelari!
    Te pup! Si eu te iubesc!

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful