joi, 25 martie 2010

OMG :|

E oficial... sunt obsedata ...
M-am trezit la 7 30 si am stat cu ochii pe ceas pana la 8 ca sa se deschida magazinul sa ma pot duce sa imi cumpar Cola ... Nu, nu beau cafea, deci kinda compensez... DAR .. uite bha frate ce fac deadlineurile din tine :))) Am facut plinul... 4l de Cola ... :D 2 eseuri de terminat si un raport de intocmit :D Bring it on, bitch! :)))

P.S: Ca sa intelegeti cat de grava e situatia... m-am dus in pijamale si slapi(a se citi papuci de plaja) ...

Inca 16 zile... hai, Bubule, poti :D Inca 16 zile si te asteapta friptura de vita la Calais :X :X :X :))) Si apoi sarmale acasa :D Si legume care au gust :X Si mami si tati si Alex :D

Un comentariu:

  1. si oleaca de kile in plus, basca uitasi sa zici de toate cele de pasti:P haidi pup si miss ya>:D<

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful