marți, 23 martie 2010

You see..

Somehow, ne pierdem aiurea pe alei pe care nici nu stiam ca exista :)
Avand in vedere ca mai sunt 2 saptamani si mi se termina anul scolar... trag linie si ... si... si abia astept sa ajung acasa :)) E perfect normal sa nu avem toti aceeasi parere... Eu ma asteptam la altceva cand am venit aici ... Plus... ce aveam acasa e cu muult mai pretios decat ce am primit aici ..
I can't believe it ca se termina anul :| Like WTF, OMFG, sunt studenta si nu am simtit nici o schimbare :)) Imbatranesc si nu imi spune nimeni... iar eu chiar nu sunt persoana indicata sa isi dea seama de asa ceva...
Si ca ziceam de alei... pai .. in loc sa pun mana sa termin eseurile si lucrarile si supervisionurile... stau si imi adun botul de pe basketi ca vreau acasa ... :D Dar ce conteaza :D 2 saptamani, shaw ... :)) Si vin Alex si tati si poate si Alexa la mine :D Si apoi o sa mergem si la Cris :D
O sa fie un 1 mai foarte trist... :-(





P.S: inca un pic puuuuuffff :X :X :X

2 comentarii:

  1. ti se termina anul in 2 saptamani!!!!!!!!!!!!!!!???!!!??? *the b...*. eu deabia in iunie termin. Cat despre acomodare,cam asa e cu facultatea uneori e mai greu la inceput, ca totusi e o etapa noua a vietii tale :), mai ales ca esti si intr-o tara straina :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Biaaatch, din mai e pauza pt examene... am 3 examene la sf de an si ai draq mi-au pus 2 examene in aceeasi zi :| Whaaaaateveeeeeeer :)) o sa gandesc intr-o zi cat pt tot anul de studiu, iti dai seama? :>

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful