marți, 8 iunie 2010

Aualeu

Am un atac de panica
PANICAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cea mai panica dintre panici. Mai am exact 4 luni si 9 zile si schimb prefixul :| For fuck's sake!!!!
Si sunt in stresiune. Bha da' stres... deci cum sa-ti explic.. stres pe mine, da' mi-a dat un coleg aseara mesaj ceva de genu: "nu mai pot, nu vrei sa facem un study group sa imi explici si mie ultimele 4 cursuri?" WHAT?!?!?! Dude, eu abia ma abtin sa nu ma mut cu camera in baie, ca ma &^%$ pe mine de frica, si u vrei sa stau sa iti explic? Pe de alta parte, nu mi-ar strica, but still... ?!?!?!?!?!?!
Au trecut 9 luni si ceva de cand n-am mai facut ceva constructiv cu viata mea... si aia de acu' 9 luni a fost participarea la Mamaia, shpritz de vara ... Am intrat intr-o latentza intelectuala, cauzata de subsemnata... Bha, asa mi-e dor de niste deadlineuri d-alea care te fac sa torni un sfert de cutie de ness in cana si sa fill in cu cola... alergaturi d-alea de om prost, dormit in pozitia lotus ca n-ai loc de oamenii din camera, casa, dormit 20 de minute/seara. Am I going nuts?
Ma inec precum tiganu' la mal. De cand am ajuns in Anglia n-am dormit, sincer, ca medie, mai mult de 2 ore pe noapte. Am atins limita bunului simt cu o saptamana de nesomn. Deloc, de nici un fel, n-a mers si pace. Ieri, in schimb, am dormit aproape toata ziua. As in toata ziua, si eu joi am 4 examene la care chiar nu vreau sa ma fac de ras.
Mda, si acum, sincer, sincer, sincer, mor de somn :| M-a trezit Stefan(data viitoare te trezesti cand iti suna ceasu', ma :))) Si nu imi mai trimiti mesaje prin telepatie!!! )
Da
Deci se face aproape un an de cand eu sunt in coma cerebrala.... indusa by me. M-am prostit de tot. M-am Englezit de tot... am ajuns sa spun la un moment dat ca laptopul e din "colectia noua" .... JEEEEEEEEEEEZAAAAAAAAAAS, ia-ma de aici. Astea nu stiu sa discute despre altceva in afara de pantofi, haine, baut si .... cuvantul ala cu S(nu, nu sifilis) ... nu-l spui, ca imi citeste mama blogul si o sa se oripileze =))) pffff, saraca, era sa faca stop cardiac la prima vizita pe aici :))))
Oh, si am stabilit de comun acord cu mine sa injur mai putin. Ca nici macar nu mai are farmec; ma enervez, o salut pe ma-sa, dau mana cu tac-su, da' omu' tot nu se prinde. Deci o sa injur mai putin.... de luni. As vrea sa stiu si eu care luni o sa fie aia.
O sa vin acasa la un moment dat. G, ca stiu ca citesti blogul, sa faci bine sa ma astepti la airport cu flori, asa cum ai sugerat la un moment dat. Tu glumeai. Eu nu :))
Oh oh... cand imi cautam prin dosare cursurile la fiziologie mi-am regasit eseul de filozofie.... mesaj catre profesoara care l-a corectat : sugi &^%$# (mami, vezi, m-am cenzurat ;;) )
Vreau acasa. I mean nu acasa... vreau si eu sa fiu o data cu tot familionul si sa nu fie din cauza vreunul eveniment macabru sau dubios. Punct. Si o vreau pe Calla. Si mai punct. Si mi-e dor de cizmele mele de cauciuc. Cel mai punct
Gata. Notam si o pEsa acilea si ma reapuc de Fiziologie... Zi si tu CA CAND auzi cytotoxic T cells nu te trece asa un spasm d-ala de fericire pe sira spinarii...


You better learn how to treat us right
Cuz once a good girl goes bad
We're done, forever

Un comentariu:

  1. Spor la schimbat prefixu :P
    Hai sa iti zic o chestie... Care pe mine personal m-a calmat la momentul cu pricina prin care tu treci acuma... Socul schimbarii prefixului exista si cel/cea care zice ca a fost usor sa treaca peste ori minte ori a fost beat/a de nu isi mai aduce aminte nimica.
    Parerea mea.
    My advice? Make the most of it. Cat mai ai din 19 ani, fa de toate, ce iti place. Ca daca ajungi la momentul 0 si anume ziua schimbarii prefixului ai sa te gandesti cu mai mult drag ca ai facut cutare si cutare lucru, si cu mai putin regret ca nu ai facut nush ce si nush ce... Pur si simplu.
    Si aminteste-ti in fiecare zi ca ai 19 ani. Cause we tend to forget... :P
    Suna stupid, dar asta e.

    This helped me out :)

    Ingrid

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful