sâmbătă, 6 februarie 2010

I'd sell my country...

:) I would, I promise :)
Joie, in articolul asta, spune ceva de taxe. Ceva mai mult ..
Eh, parerea mea, proprie si personala, e ca as vine Romania Uniunii Europene, sa o administreze ea, daca as avea certitudinea ca situatia economica in nou-devenita parcela de trecere catre Bulgaria ar fi de asemenea natura incat oamenii sa aiba un trai decent. Da, stiu, sunt o caruta de factori si poate nici nu sunt in masura sa vorbesc despre asta, dar...
1. lumile se plange(...sa nu v-aud) ca e pensiile mici. Nu, mama, pensiile nu e mici... da' daca u toata viata ai lucrat la negru sau deloc, si cartea ta de munca e goala... pentru ce kkt sa-ti dau pensie? Ca ai eliminat noxe in tara?! Nup, nu se pune. Nu sunt de acord cu pensiile fostilor politicieni, dar exceptandu-i pe astia, in rest, cred eu, situatia e echilibrata.
2. alte lumi se plange de salarii. Uhm, bha, aici, e si de bafta ta, pe bune .. Si cred ca mai e vorba si de orgoliu. Eu te inteleg ca ai o diploma de licenta la facultate. Te inteleg si ca vrei sa te angajezi in domeniu. Dar te rog, nu te plange ca ai salariul mai mic decat un ospatar or something, pentru ca, vezi tu... clasa intelectuala trebuie hranita si servita ;;) Avem nevoie si de prosti :D Sa duca greul si urat mirositorul, nu? Treaba nu se aplica pentru studenti, nu fiti idioti astia care cititi si dati marunt din buze... am zis DEJA cu diploma, nu cu sperante la ...
Bun, si acum ajungem la problema care ma macina cel mai tare :D ...
Pentru ca recent nu am mai intrat in contact decat cu persoane ale caror varste oscileaza de la X-2 pana la X+10(x=varsta mea) si discutand eu cu Iulia, am ajuns la o pseudo-concluzie... Schimbarile astea constante in policy-ul tarii si pasivitatea cu care romanii observa aceste schimbari cauzeaza multiple scranteli si frustrari. Pe unele le inteleg, pe unele nu.

Par example, eu sunt studenta, da? Studiez in Anglia. Nu, n-am venit aici pentru ca ma dadeau banii afara din casa. Am venit aici pentru ca era cea mai apropiata tara de casa care are Facultatea pe care o cautam eu. Nu am ramas in tara pentru ca eu nu vreau sa invat sa disec broaste ca sa aflu ce le-a omorat de data aia, eu vreau sa invat cum sa ma impun in implementarea unor noi reguli pentru a preveni autopsii pe elemente naturale. Did I make myself clear?? Hope so.
Eh, si acum, pbma generala. Daca vbesti cu lumea din tara si le spui cum sta situatia aici, cu viteza unei flegme si f asemanatoare ca textura te loveste fraza: "plm, tu ai vrut acolo, ca e mai bine, ca nusj ce, de parca-ti statea in gat sa ramai in tara"; un alt exemplu ar fi cearta pe care o isca relativa comparatie a sistemului educational din doua tari... Ca acum fac purici, ca nu ma mai suport.. ca 12 ani in tara n-am carait si m-am vazut acum ajunsa.
N-am ajuns, dom'le, nicaieri. Eu, personal, n-am ajuns departe :) Te anunt de pe acum... Stay tunned si poate peste ani o sa ma laud cu ceva mare :) Care sa fi avut si impact.

DAR DAR DAR... exista si situatii in care, bha, asta e, tre sa le dai dreptate oamenilor :) Acuzatia "astia care au bani se duc in alta tara, ca nu se mai suport". DA! adica.. NU! Dar esti pe aproape, mon ami :D
Sa luam la intamplare... (evident ca nu)... vreo 2-3 studentei d-astia :) Mai... eu stiu ca la noi, ca sa intri la Poli, trebuie sa iti iei adio de la prieteni din start. Ca lucrezi in asa hal pt examenul ala nenorocit, ca te da lumea disparut, apoi se supara pe tine ca esti nesimtit si nu mai bagi lumile in seama, apoi te parasesc.
Aici, de exemplu, trebuie doar sa iti trimiti foaia matricola care sa spuna ca ai facut A-level math si peste 8 la BAC si bine ati venit in facultatea noastra, in stanga se plateste taxa... A level la astia inseamna profil de mate... e adevarat ca nu faci absolut deloc materie asemanatoare... da' tu nu ai de unde sa stii asta cand dai la facultate, ca descrierea e aceeasi, si plm... daca astia te primesc cu mana-n cur.. tu ce-ai alege?
Mda, situatia este atat de asemanatoare la f multe facultati, ca se strang tot felul de lichele pe aici, pe acolo... Si ajung indivizi d-astia de la tara (Bogdane, de la tine din sat...) sa iti spuna tie ca ce destepti E ei, si ca au facut si pe ma-sa si pe tac-su, si ca au la pile sa isi bage si-n cur si tot le-ar ramane, si CA CAr ca mar... si ei nu fac nimic... Bha, mie personal, mi se face scarba... Altii se amuza.. (nu-ti mai dau numele ma, aici, ca sa nu te mai simti hartuit:))) ) Si fac misto de mine ca ma agit atat. Pai cum plm sa nu ma agit, cand astia ne fac noua imaginea?! Cum poti sa fii un om de kkt si sa te lauzi ca ai facut atat de multe si tu sa nu fi facut nimic!? Cum poti sa te uiti de sus la altii care au facut pana acum cate n-oi face tu pana la 40 de ani!? Mi-e scarba :) Si de tine, si de tine, ca pupi lumea in cur si esti un om cu valoare negativa :) Adica cu minus, ca sa iti explic mai bine ;;)
Pe aici lumea se imparte in normali si tarani :) Normalii suntem noi, astia care am venit sa invatam si sa nu ne facem o reputatie imaginara... ca sa ma intorc acasa si sa ma astepte multimea cu flori.... iar taranii... oh well... stiti si voi cum e sa traiesti toata viata la tara si brusc sa te mute intr-un loc unde nu te cunoaste nimeni si nu te judeca dupa cum arati... nu stiti? Oops, ma scuzati... nu e prea greu oricum sa iti dai seama cum e? ;;)




Pffffffff, si acum ca sa fiu ambigua si sa sar de la un subiect la altuuuul ca si pana acum si ca de obicei.. :)) Concluzia semestrului I este: Bvo, coaie... :)) N-ai restante ;;) 8-> ME the best, what can I say? :D
Ah ah ah ... I would like to say... Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;;) Dar sunt o domnisoara, asa ca ma rezum doar la "fuck off" ;;)

6 comentarii:

  1. sa moara casa:))
    am citit dar n`am inteles nimic:D
    deci n`ai restantze:P e bine bv :P
    Semnat Clau:P

    RăspundețiȘtergere
  2. ce studenta in Anglia ca nici nu stii cat costa biletul pana acolo? :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate... de fapt sunt studenta la Saguna, dar voiam sa par si eu super inteligenta si cu multi bani ...
    Raspuns de cocalar: nu ma uit, ma, la bani, cand ii dau... ca am prea multi...
    Raspunsul meu: depinde de compania cu care vrei sa zbori :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cat costa avionul pana la Saguna?

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful