marți, 2 februarie 2010

stau prost, dar pot chiar mai rau.....

Pe principiul bancului, bha, da' hai sa aprindem dracu' lumina ca a inceput sa ma doara curu de la ..... mh, vin eu cu o sugestie... bha, da' sa mai aiba si altii ghinion, in plm, nu numai eu!!!!!!
1. Weekendul asta a fost o catastrofa. A fost un conflict permanent in casa, au fumat iarba si marijuana(in mama ma-tii aia de la Accomodation, sper ca-mi citesti blogul si stii si romana, futu-ti, si ma muti mai repede din cocina asta), a mirosit in toata casa de-ti varsai matele pe unde apucai. S-a imbatat una vineri seara si a venit cu 2 saci plini de gunoi si ni i-a imprastiat pe holuri, ca sa ii plateasca ceva datorii uneia de la noi din casa care sta la parter(de ce naosu' si pronaosu' mamicutei tale ai intrat si in bucatarie?????).
2. Saptamana asta a inceput complet de promitator... azi am avut examen, am baut la cafea(cei cu care mai am tangente stiu ca eu cafea niciodata, asa cum femeile compot). Sunt atat de obosita incat azi cand am vb cu mama la telefon i-am raspuns in 4 parti, pe modelul ea vbeste, eu n-ascult, da' comentez pe marginea textului. Plussssss, am plecat la 8 30 am din casa, am alergat de la un curs la altul pentru ca eu am cursuri in 7 cladiri care-s la minim juma de km una de cealalta.... si am intrat in casa pe la 5 si ceva, 6 pm.
3. Imi urasc convenoarea de Human Biology. I do. E o dobitoaca senila si la menopauza care nu isi aminteste ce vbeste, nu se tine de cuvant, si mai si formuleaza intrebarile de stai sa te intrebi ce vrea de la viata ta.
4. Joi am de predat, iar, ditamai lucrarea. Devin satula ... fed up with it...

Prima saptamana a fost de kkt, stiam ce ma asteapta in saptamana 3 si eram multumita ca macar am o saptamana la dispozitie sa ma pregatesc, sa pregatesc materialele si sa ma si odihnesc. Therefore, VAND SISTEM IMUNITAR, CEL MAI MARE FAN AL LUI MURPHY. Cand crezi ca totul o sa fie bine, shawwwww, abia a inceput sa se inrautateasca situatia, unde te grabesti???
Asa ca am ajuns iar la 5 deadline-uri si 2 zile la dispozitie. Zi si u... ain't life a bitch!? Colcai de draci ....

P.S: noul meu termos nu rezista stresului... L-am surprins transpirand in geanta in timp ce alergam sa ajung de la seminarul de tehnici lingvistice la lucrarea de laborator de la microbiologie.... ce fel de afacere e asta? Daca nici macar in termosul tau nu mai poti avea incredere!?

Anyway... back to books now...
Va laaaaaaas cu o piesa f f f draguta ;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful