sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Sambata

Azi avem program de femeie de serviciu :D Curatenie, gatit si spalat rufe.
Omg, am si eu o problema cu ploadele care se plang cand trebuie sa spele. Frate, doar iti arunci toalele in masina si apesi pe un buton. In cazul studentilor care nici macar nu au masina de spalat, surplusul e caratul sacosilor cu trante pana la spalatorie si usurarea buzunarului cu 3 lire, fara detergenti si balsam ... Cum dracu am reusit intr-o saptamana sa umplu 2 masini d-alea de uzina cu ochi.... beats me. Tre sa fiu mai eco de acum incolo... o sa fac dus cu hainele pe mine, ca-i mai ieftin gelul de dus decat detergentul...
La numarul 2 prezentam un ostropel de pui cu afumatura... asta dupa ce spal cardul ala de vase ( care nici macar nu e al meu), ca sa am loc sa ma desfasor.
Ce sucks biiiiiiig time cand stai in campus, implicit intr-o casa d-asta de muieri scapate de sub aripa mamelor... bha, ca nu-si spala vesela e una... da' o mai folosesc si pe a mea si n-o spala nici aia... mananc si eu o data la 3 zile un cartof fiert si nici atunci nu am in ce sa fierb/mananc dracia!!!
Iar la capitolul curatenie... cazul tipic "de dupa lucrare".... cand am cate un proiect de predat, nusj cum ajung carti in sertarul de sosete/chiloti, nu imi dau seama cand imi incui cate un almanah in bagaj si il duc in debara... si da-i si cauta, si nu gasesti nenorocirea aia de brosura sa o treci la referinte... si rascolesti peste tot pana cei 12 mp pe care ii detin, cu tot cu pat, birou, noptiera, dulap si scaunul de birou devin nepasibili(adica n-ai unde sa pui un ac, ma) ... deci :)) Restructurari :))) Incep sa ma gandesc serios sa imi iau un pat pliant... sau sa il dau pe asta afara de tot si nici sa-mi mai iau pat... ca am un sac de dormit pe aici pe undeva, stiu sigur ca mi l-a adus mama :))) Sau dorm pe birou :-? Ca masa de calcat nu ma tine :)))) M-am ratoit la ea intr-o seara si mi-a picat pe picioare ......... nu, nu a mea( eu am d-aia smechera, de pus pe birou, da' sa dea dracu daca am apucat sa calc ceva, e in camera la Surabhi... aia cred ca-si calca si chilotii, frate...)
Mda... asa. Si pentru luni am de scris :-? 500 de cuvinte la Engleza, cred :-? Marti am examen..... si Joi am de predat o lucrare mare ;;) Don't I just looooove uni?

Sa vina in mama ma-sii vacanta aia o data ...

6 comentarii:

  1. Mie masteru mi-a zapacit saptamana...
    Sambata de obicei stau 2 ore acasa pe timp de zi si plec de la 8 dimineata. Ajung la 8 seara aproximativ inapoi acasa... asa ca ziua de curatenie e joi.
    Dar mi-e dor cand era sambata...
    Nici nu mai apreciez valoarea zilei de duminica.
    Pt mine duminica e... vineri.
    Vinerea e luni, ca am si eu ore. sambata se confunda si ea cu vinerea ca am ore... iar luni, marti si miercuri e week-end.
    Joia e duminica :D
    Mai intelegi ceva din chestia asta? :)) took me some time to get used to it :))

    Ingrid

    RăspundețiȘtergere
  2. Nah.. vorba ta.. Lasati iepurii sa vina la mine ca morcovi am destui! :))

    Ingrid

    RăspundețiȘtergere
  3. Din ce mi-ai scris u .. un sg lucru n-am inteles... orele de somn?? :))))) Cand ESTE? :)))) daca ESTE? :))) pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Este ore de somn :P cand nu e sesiune, that is :))

    Ingrid

    RăspundețiȘtergere
  5. Imagine how it is sa nu ESTE sesiune... si sa ai examene o data la 2 saptamani si lucrari de predat in celelalte "o data la 2 saptamani" ... ~X(. Saptamana asta e BONUS WEEK: marti examen, joi lucrare de predat...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai am si perioade din astea. Noroc de perioada de sesiune de la mijlocul semesturlui, noua scobelnitza a universitatii... ca poate imi era dor de sesiune mai mult de doua ori pe an... Argh.........

    Dar nu cred ca te intrec, that is true :D

    Ingrid

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful