miercuri, 20 ianuarie 2010

I'm back

:) M-am intors. Nu stiu sa-ti spun daca ma bucur ca am ajuns aici, sau ma bucur ca am plecat de acolo. Nu stiu sa-ti spun nici daca imi e dor de tine, de mine, de casa, de orice. Pentru ca am fost ca o leguma.
:)) Copilasi... Dupa ce va tratati o luna cu paine cu zacusca si paste nefierte bine... duceti-va acasa, sa va gateasca mamicile voastre :)) Dupa o luna, comparam cat ne-am ingrasat. Eu v-am luat pe toti, inclusiv 10 kg :)) Bine ca erau pe mine si nu in bagaj ca data trecuta :-l Da, ma... plec eu cu gentuta mea de cala ( ;;) ) si sacosica de mana... si-am platit cam juma de rinichi pe excesul de bagaj.
Overall, a fost dragut... mi-e placut in tara, da' nu ma mai intorc :)))) am mancat la sarmale si muraturi de cred ca 5 ani de acum incolo nu o sa imi mai tbuiasca.
Am vazut-o pe mami, l-am vazut pe Alex, buni, Adita, Relu, Cris, Lav(pe care am vazut-o o ora, da' lasa ca ma duc peste ea in Olanda >:), Mihai, George, Gabi si Ozzy. :-? Dap, cred ca astia-s toti... ah ah :D Si Am cunoscut-o pe Doro :D o pustoaica foarte draguta si isteata :D
Mi-a fost destul de dor de "aici"... m-am gandit eu mai bine si am ajuns la concluzia ca decat sa stai in timp ce lumea e in continua miscare, mai bine stai aici, ca sta toata lumea si nu te mai simti asa prost:-? Mi-era dor de ceva oameni de pe aici, cu care am comunicat si cat am fost in tara, ba chiar am primit, cred, cel mai mare compliment, de la un vecin very popular de pe la noi, ca din toti cati a vazut de cand s-a intors in campus, se bucura cel mai mult ca m-am intors eu. Mi s-a parut foarte dragut din partea lui, mai ales ca e singurul care imi asculta debitatiunile pe fond filosofic sau psihologic si imi si raspunde, nu imi da senzatia ca vorbesc cu un perete.
Am primit cadouri de Craciun de care m-am bucurat ( mai putin decat de ciorbita de vacuta cu legume si morcovi murati, da' tot m-am bucurat), am scos-o din pepeni pe mama :))))) dar pentru ca ma vedea oricum o luna, m-a lasat sa imi dau in petec (sper ca nu scrie pe o foaie ce nu i-a convenit si ma santajeaza la vara :-ss ), petrecerea de Revelion am petrecut-o cu Alex(aka. cel mai darnic frate pe care il poti avea, cand vine vorba de temele lui si ale altora, aka again el imi trimite teme si eu tre sa le rezolv...) care m-a obligat sa ma imbrac in rochie.... Surprinzator, toata lumea de la Revelion a fost foooaaarte draguta si sociabila. Daca nu stiti bancul cu sendvisul chitara, cautati pe cineva sa vi-l spuna :))))))))))
La inceputul anului am primit si o pwincess, care ieri a implinit 21 de ani ( cum expira lumea, frate....) si careia ii mai urez o data "La multi ani" si sa fie fericita si alintata
Bottom line, mi-e dor si nu mi-e dor de casa. Mi-e frig si nu mi-e frig aici... mh... imi revin eu ... ma fac eu mare >:P
V-am pupat :) Poze, nu stiu daca SE exista... eu nu am :D dar o sa caut pe la altii
Multumesc Adelina, Dan, Florin si Panda ca m-ati condus la aeroport :D Alex era acolo doar sa se asigure ca plec, nu de alta :)))

P.S: Omg, omg, era sa uit :D L-am vazut si pe Tase( everybody say HIIIIIII TASEEEEEE ) cu care am cantat(ne-am facut de ras, mai degraba) la karaoke :D

I'm lighting up a watermellon candle... cheers for that :)

Un comentariu:

  1. Hi tase :)))

    Have fun bubu p'acolo.., cine stie, poate urmatoarea intalnire o avem in anglia :d

    P.s. Sa ma simt la faza cu "SE" ?? :)))

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful