miercuri, 27 ianuarie 2010

Ma gandeam....

... bua, dupa saptamana asta absolut infernala, aka prima sapt din al doilea semestru, in care am avut de predat 4 lucrari, totul o sa fie roz si exceptional..... baaang! ce s-a gandit organismul meu? stai ca n-am mai facut de mult pe victima. Si brusc, dupa ce imi predau vineri ultima lucrare si dorm 3 ore, ma trezesc cu un ochi unavailable, o ureche umflata, o amigdala care isi facea poze de hi5 dintre dintii mei si o durere de muschi(de oricare.... toti muschii adica, ma ) de nici nu stiam de unde ma luase. Zic: bun, nimic ce un dus nu poate repara... /:) si mai ridica-te daca poti.Aici sa nu ma intelegeti gresit, nu-s certata cu dusul, sau cu apa in general... da' n-am fost in stare nici sa fac dus in seara respectiva.
1. I want to say HIIIIIIIIII to my grandmother, care m-a invatat tot felul de prostii si leacuri babesti care m-au salvat. Dupa cartofi rasi cu otet balsamic si spirt in sosete si sodouri(adica lapte cu galbenus de ou si miere), am inceput sa vad cu ambii ochi. Am facut si dus :))) Iar dupa 12 aspirine si 12 paracetamol pe zi, am inceput sa ma si misc normal :d
2. I want to say hiiiiiiiiiiiiii to my mum care mi-a adus un boxpalet de pastile, printre care si niste Amoksiklav pe care il ingurgitez ca pelicanul pentru infectia din gat :D
3. I want to say THAAAAAAANKS lui Alex, ca dupa ce m-am imbuibat eu cu vreo 2-3 pumni de pastile a venit si m-a supravegheat sa vada daca mai respir :))) si m-a si trezit la 8 30 am cand l-am rugat, doar ca proasta mi-am luat pastilele si am adormit inapoi...
Super peripetii pe aici... mi s-au dus pe apa sambetei toate planurile... pana ma fac eu bine trec si reducerile de primavara, vin alea de Paste.... Ratez sandalele alea cu toc de 20 de cm de la Zara... pfffff... dupa raceala urmeaza depresia, stai sa vezi... nu o sa imi cumpar eu nici o fusta mini si cu vedere la port-jartiere :O :((((((( no se puede asa ceva ...
Mh, baliverne... nimic nou pe frontul de ...... in ce parte e Anglia in Europa... oh wait... Anglia e in Europa, sau Anglia e un continent de sine statator?? Ce sa stea, vere, la ce prosti sunt astia... ma mir cum de nu se scufunda dracu o data....
Asa. Deci. Revin cand o sa fiu bine .... Tre sa ma fac bine, ca vine examenul la Fiziologiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ( lasati iepurii sa vina la mine, ca morcovi am destui) :)))
Va pup :) mi-e dor de unii dintre voi.
part-time Channah, quarter-time Bubu..... always Anca ;;)


Mes faut-pas, mes maladresse...

4 comentarii:

  1. succes la ixam bre!
    Si las-o pe pustie de raceala, bine ca nu fu porcina, si vezi ca am auzit ca pe la voi bantuie virusul de 3 zile:P
    Take care>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasati iepurii sa vina la mine, ca morcovi am destui =)) PREA TARE!!! Made my day!
    Hai sa iti citez dintr-un curs de-al meu din care dau examen vineri... citesc si rad pe infundate cu ceaiul in mana ca la filmele de comedie savuroase... Ahem... Citez: "Trecerea timpului face sa se modifica si logice reconversiei sociale" .
    DECI DA!


    Ingrid

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa mor de-am inteles ceva... :))))) tot cursul e asa?:)))))) pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Ehehe... Se mai intampla si din astea... partea proasta e ca nu e singurul exemplu.
    In anu 1 am mai avut un examen din asta cu o materie tradusa din chineza, nush ce pisici...
    Unele materii tre sa le citesti bine bine inainte de examen, nu de alta, da' daca nu te-ai obisnuit cu poantele s-ar putea sa razi in fata profului in timpu examenului :D
    Cateodata ma gandesc ca e misto sa faci master... perle de genu asta mai rar.
    Da' cum mai gasesc, te anunt :D

    Ingrid

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful