joi, 24 septembrie 2009

We have arrived ..

Prima saptamana la Canterbury e criminala de-a dreptul, stangul, si mai ales mijlocul... Toata lumea bea, toata lumea bea, toata lumea bea. Si cam atat... Ah, si au slapi in picioare si poarta pantaloni suuuuper scurti, desi afara sunt 15 grade maxim....
Sistemul, evident, cumplit de prost, pentru ca am ratat 2 intalniri din motive evident, idioate... nu mi-au trimis programul.. si i-am tot intrebat de el, si nu mi-a raspuns nimeni. Super, ce misto, nu mai pot de veselie...
Dubios, am vazut ceva lume cunoscuta (adica din liceu) pe aici... o data... sper sa nu se repete.... si dudette, daca citesti postul, prin cine stie ce miracol, ocoleste-ma, nu-mi plac oamenii care mananca in lipsa de altceva(sper), kkt cu polonicul - ma scuzati de cuvantul "polonic"
Al doilea lucru naspa.... am plecat din tara.. a uitat toata lumea de mine... da' nu... chiar toaata lumea... n-am primit un sms din tara de cand am plecat de acasa iar de telefoane nici nu mai aduc vorba :))) E super trist sa observi ca oamenii de care iti pasa super mult si pe care ii considerai familie nu dau doi bani pe tine... nu ca n-as fi banuit asta... da' e chiar dureros cand constientizezi ca NIMANUI nu ii pasa daca mai traiesti :)
In fine... :))) Imi plang de mila, nu-mi vine sa cred :)))) Imi revin eu imediat


P.S: ah, da, si englezoaicele sunt imense si poarta fuste fffffffff scurte

8 comentarii:

  1. mda.... bani de tel n-am, dar pe mess nu mi-ai raspuns:(

    RăspundețiȘtergere
  2. puteam sa jur ca acum o sa faceti toti pe nevinovatii

    RăspundețiȘtergere
  3. pai tu faci pe victima.. nici pe mine nu m-a sunat nimeni cat am fost plecat in amsterdam si nu m-am mai plans :p te-am lasat sa te distrezi si sa-ti faci netul :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Mananci...... cu lingura.... tu faci oricum parte din categoria prieteni-de-care-trebuia-sa-trag-si-in-tara

    RăspundețiȘtergere
  5. pai omu` daca a fost in Amsterdam nu inteleg de ce telefoane mai avea nevoie :D

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful