vineri, 25 septembrie 2009

My blog's already famous:))

Deci... lectia no.1 in blogging..... u become famous if people you don't know about, but they know you and don't like you read your blog :))))))


Anonim a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "We have arrived ..":

Esti cam penala putin.....si probabil nu ai idee cat costa sa suni pana in Anglia...esti atata de plina de tine incat ai pretentii sa te sune mana in mod constant...ai net....pune mana si foloseste-l nu iti mai plange de mila....Nu esti cu nasul pe sus my ass.

O sa explic pentru cei din reteaua Vodafone... Daca iti activezi optiunea "Vodafone Europe" platesti la conectare o taxa de 70 de eurocenti(pentru 10 minute... daca vb 3, tot 70 de eurocenti iti ia) si apoi e exact tariful de acasa. Pentru ceilalti, nu stiu, imi pare rau, nu m-a interesat... Anonim, daca voiai sa ma suni de pe RDS, foarte posibil sa fie scump... iti e dor de mine? Da un comment cu nr tau... te sun eu, imi fac mila...
Nu sunt pretentii... lol... sunt prietenii mei... ce fel de prieteni ai tu? :)))) daca pici de pe bloc, nu suna nici unul la salvare, ca nu mai au minute gratuite???
Am net... vad ca ai si tu... stii cati oameni din Africa si cati canguri din Australia au murit, ca noi sa avem internet?!?!?! Ai fi surprins/a.... e asa o lume cruda...


Si ba da, frate... sunt cu nasul pe sus... am 150 de kg... numai fite ;) Nu am organe interne... pe post de ficat am un Ferrari si in loc de rinichi ceva telefoane cu pietre scumpe... Asta e.. nu ma mai suport... daca vrei, pot sa te invat si pe tine... da' te costa, frate... taxa sa ma vezi, taxa sa vb cu mine, taxa sa te suport...asta e cea mai mare, sa stii ;)

Just so you know .... nu-mi e dor de voi, romani lipsiti de bun simt, respect etc...

Bla bla bla :) Va pup pe toti(sunt cativa pupici, nu va ingramaditi...) in rest.... sapun ... :)) Cine stie, ma intelege :*

Un comentariu:

ei, acum poti sa iti spui si tu oful