miercuri, 30 septembrie 2009

Si... a inceput! :))

Asteptand eu cuminte si aproape in pragul disperarii sa inceapa anul universitar (oh, da)... Prea satula de oameni bauti si veseli, primesc un colt de paine... incepe! Entuziasta, nemaipomenit de fericita, masandu-mi umerii sa ma pregatesc de furcile caudiene.... aflu ca am 6 ore pe saptamana... Imi pica fata, se rupe ata dintre urechi, neuronul se usuca de la lumina...
Apoi... soc :))) Ce 30 de oameni in grupa.... ce 25, ce ziceti de 400 de oameni?! Asta a fost primul curs... plus... 13 grade afara, astia-n slapi si maieuri.... nu a fost liniste in sala nici macar 2 minute... mereu se auzea cate o tuse magareasca... great! N-o sa ma "iepuras" nimeni la cap... da' ce facem cu tusea!? Da' ce facem cu microbii? Eh, asta e ... bietul profesorul ala... vai de mama lui .
Am atat timp liber, ca m-am inscris la Crucea Rosie, la cursul de prim ajutor, la curs de Salsa, la curs de Arheologie, la o organizatie d-asta care lucreaza cu copiii, am inceput sa imi caut de munca, si tot am timp liber /:) Plus, dorm cat o vita incaltata cu cizme cu 3 nr mai mari.. e fascinant... asta am facut in prima zi...
Ieri... ma duc eu toata o floare la cursul de Microorganisme(stiu ca suna naspa, da' e chiar f interesant). Si ne explica tipul... o sa aveti 5 profesori la materia asta... toti profesori doctori, toti au descoperit cate ceva, si scoate din geanta o carticica.... ceva intre A3 si A4... 800 de pagini.. si zice: asta este una dintre cartile pe care le vom studia impreuna (adica el si noi, nu si ceilalti 4 profi) semestrul acesta... mi s-au ofilit sireturile de la basketi... mi-a picat pixul din gura(e in trend sa stai cu pixu-n gura pe aici, da!? ia va rog...). :)) Si-am iesit foarte fericita de acolo la sfarsitul orei :))) Da, dom'le, aici e curs romanesc... :))) da-i mama si invata ca te pic de nu te vezi 8->
Ce e super naspa aici e ca un manual f mic, like cel mai mic... e 25 de lire... ajung si pe la 70 de lire unele... da' macar e o carte pe care o sa o subliniez si pe care o sa o rod din scoarta in scoarta, nu este despre nuj ce port, carte pe care recunosc, am cumparat-o si am dus-o la reciclat in the same day(tot a unui profesor doctor era... hmmm :-? ) si nici nu tbuie sa imi platesc examenele... ori il trec, ori il trec, ca las-o-n ma-sa, la cat e taxa, nu-mi permit :))))
Mda... si cam atat.... sau ar mai fi... da' ... :))) the same, the usual.
Ah ah ah :))) Sunt foarte mandra ca am inceput sa invat lumea pe aici romana... si cand eu zic "hello" ei imi spun "buna" :))) So, by the time this year ends... :))) I'll be having conversations in romanian with english people :)) :D O sa revin cu poze, nusj ce are camera mea... cred ca e gripata si ea, biata :)
Pup si astept sa imi scrieti sau sa trimiteti linkuri cu ceva postari despre cum e la voi la faculta :D

2 comentarii:

  1. hihi, welcome to the west, m'dear! Hope you'll enjoy it here and not get too pissed off vis-a-vis de cat de imbecili pot fi unii din semenii nostri aparent mai...inzestrati, cel putin economic vorbind.
    acestea ziind fise, te-astept cu drag la nederlandia, unde deja e o vreme infecta, fix in ton cu raceala mea.
    pupici balosi si bafta multa!

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful