duminică, 12 decembrie 2010

Donez organe...

Sunt intr-un rush de scrieri, rapoarte si examene... si am simtit nevoia sa imi scriu undeva parerea, caci in temele pe care le am eu nu imi este permis sa fac asa ceva... vreau sa imi dau eu cu parerea, sau sa imi scriu gandurile pe undeva... simt ca bubui.
N-am mai scris de atat timp, nici nu stiu cu ce sa incep ... nici nu stiu daca sa incep ..
e 12.12.2010... facem monetarul: am pierdut un sir lung de oameni pe care i-am crezut prieteni
mi-am facut un sirulet de prieteni care momentan sunt la mine in sufragerie jucandu-se...
sunt donatoare zilnica de sange nazal, varianta hardcore.
n-am mai dormit sa ma si odihnesc de 2 luni, cred... ma hranesc cu mancare chinezeasca sau conserve de piersici taiate...
am gatit lunile astea cat n-am gatit toata viata ...
vreau acasa la mine,faaaaaaaaaaar far away de carti de la biblioteca de 3hrs loan, si de amenzi de zeci de lire ca nu imi duc literatura la timp inapoi.
bottom line-ul, ca tre sa ma opresc(ma CCTVeaza nevasta-mea ) .... ajung eu acasa :)) Abia astept :D si vreau sa vina mosul cu super multe cadouri... mi-e dor sa primesc o surpriza ... sau un cadout, oricat ar fi el de mic
Oh, oh, oh ... o sa punem niste pozici cu ala micu... un pui de pisoi pe care l-am primit cadou de la nevasta-mea, who was supposed sa vina imbracata in tutu roz :-l ... a crezut ca ma imbuneaza cu pufosenia care face nani la mine in pat acum, cu Cerneala. It worked... I'm tired sa fac compromisuri...

19 comentarii:

  1. LIKE

    In sfarsit esti TU again.

    RăspundețiȘtergere
  2. And you are... ? :))) Si nu cred ca ma simt neaparat flatata ca sunt "eu" again ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. nici nu trebuie sa te simti... simt altii pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Which is not such a good thing, considering we are discussing my life down here :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))))

    :D ehh, o sa ti dai tu seama insa nu azi...nici maine...cine stie.... :-??

    RăspundețiȘtergere
  6. Since I'm me again, you kno my patience is running "low, low, low, low"...:P

    RăspundețiȘtergere
  7. noupe, din contra. rabdarea ta e mare, numai ca vrei sa para nerabdatoare :))

    Multe nume apar...insa de unul singur ai cam uitat: calla.

    RăspundețiȘtergere
  8. Haha... Calla e bine, se ingrasa :) Ma asteapta acasa cu sarmale si varza murata:) O sa scriu despre ea cand o sa ajun sa o si vad, momentan sunt inropata in cursuri, notite, foi, foisoare si imi vine sa imi dau foc la parul meu cel scurt si blond ... :))) I will keep you posted in legatura cu Calla :P

    RăspundețiȘtergere
  9. scurt??? :| ok....am fugit :)))))))))


    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe principiul Labis: invat si-mi smulg parul de pe cap ... invat :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe principiul Plutarh/ch: Mintea nu-i un vas care sa fie umplut, ci un foc care trebuie intretinut.

    te nteleg :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. someone's been attending his Politics lectures... :P hehe

    RăspundețiȘtergere
  13. :)))))) nici nu ma asteptam la altceva din partea ta :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. pana nu te-ai apucat de facultatea aia, nu stiai cine e Plutarh, face it :P silly you

    RăspundețiȘtergere
  15. sincer sa fiu, nu am studiat absolut deloc Plutarh in facultate, so... :D

    Totul este la 1800 incoace, foarte putina antichitate.

    Asta nu inseamna ca daca nu aveam discutii cu tine despre Plutarh, nu stiam cine e...c mon ! :|

    ma faci indirect un incult :)) oricum vin sarbatorile asa ca te iert :))

    RăspundețiȘtergere
  16. :))))))))))))))))))))))) Plutarch s-a nascut prin secolul I d.H :)))) ce bati campii despre Antichitate? /:)

    RăspundețiȘtergere
  17. citez: Antichitatea este cea de-a II-a epocă a istoriei. A început în jurul anului 3000 î.Hr., când a fost inventată scrierea cuneiformă, și a durat până în jurul anului 476, când a căzut Imperiul Roman de Apus.

    Plutarh, născut la Cheroneia în Beotia în jurul anului 46 și decedat în aceeași localitate în anul 125 d. Hr.

    deci, a apartinut antichitatii !!!


    c mon ! ce sub de discutie la 11:29.... la fel de rea domleee ! la fel !

    RăspundețiȘtergere
  18. I quote: "Wikipedia is not a reliable source when referencing or quoting"... ce va invata pe voi acolo, mai?!
    P.S: aici e 9:40

    RăspundețiȘtergere
  19. eeehhh ! ceapa ta ORICUM ! :D

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful