sâmbătă, 16 octombrie 2010

Thank you

Astea-s drafturi ... ma izbeste cate-odata indignarea de boilerul din bucatarie si nu ma gandesc decat sa scriu chestia, ca sa nu uit senzatia... e nasol sa scrii din amintiri... ca oricat te-ai chinui, parca nu mai e acelasi lucru ...

Postul asta, as weird as it may sound, e despre parinti si relatii :))) Nu, nu este eseu despre cum iti determini parintii sa iti injunghie/invineteasca/accepte prietenul. E mai mult un alt post pentru parintii mei :)
Let's face it, ca suntem prea stafiditi sa ne mai ascundem dupa degete... Ca au stiut sau nu parintii, am avut toti relatii mai mult sau si mai mult dubioase :)) Par example, tata ii numeste pe toti "maimutoi", iar mama nu l-a placut pe niciunul.. ba da, pe unul, dar pe mine ma plictisea shaw de moarte...
Anyway, ca ne abatem de la subiect. Eu consider ca parintii ar trebui sa placa toti dubiosii(iubiti sau iubite), pentru ca nu ne fac pe noi decat sa ii apreciem sau sa ii evaluam la un alt nivel ... cel putin in cazul meu, tipii cu care am fost m-au facut sa imi apreciez parintii mai mult decat de obicei(nu ca nu te-as aprecia, mum, ca stiu ca te maimutaresti in monitor acum)
Sunt parinti ratati care isi educa plozii in spiritul "tu trebuie sa fii pentru tine si pentru tot ce n-am fost/ajuns eu", sunt parinti care atunci cand erau pui si nu aveau, visau sa ajunga mari si sa le poata oferi puilor lor tot ce lor le-a lipsit... mai e genul ala de parinte care de fapt nu prea-si da seama ca e parinte, ca a ramas cu ceva sechele, sau poate casnicia a reprezentat marea iesire de sub papucul parintilor... si care nu prea-si dau interesul cu privire la copil... caci isi traiesc tineretea timpurie...sau parinti care nu le ofera copiilor mai mult decat o fac, din motive ca nici ei nu au avut parte de mai mult si totusi s-au descurcat.
Eh, fetele, cate ranjiti la descriere? :))) We had them all, didn't we? Nu, nu vorbesc ca o cunoscatoare stabilita in functie de palmares... :) Dar, ne-au trecut prin brate cam de toate felurile de tipi... Eh, pe-aia pe care ii legam eu la bascheti au fost definitorii pt atitudinea mea towards parents. Poate m-am desprins mai greu de ai mei din simplul motiv ca nu am fost atat de strans tinuta.. Sunt mai mult decat mandra ca eu nu o numesc pe mama pe ascuns "tampita" sau multi alti termeni necorespunzatori. Pt ca mama e "Mike", "mim", "iub"; iar tata e "tati" sau "titicu". Eh, si aici vine primul soc. Ai mei nu si-au jignit parintii niciodata(parintii mei, adica). Dar prietenii da ... prieteni as in iubiti. Si n-au fost numai insultele.. a fost diferenta de cultura, sau de educatie. Daca eu la 7 ani calaream scarile de la Peles pentru a 3 - a oara, am avut prieteni care nu fusesera niciodata nici macar pana la poarta, zece ani mai tarziu. Si nu e diferenta de background. Da, ai mei au studii superioare. Tata intotdeauna face misto de mum ca daca ramanem fara caldura vreodata, thank God ca a fost ea mega tocilara si avem multe diplome de ars :)))
Anywayz... am luat contact cu atatia oameni, cu atatia copii, cu atatea persoane care, desi mai in varsta decat mine, mai prost pregatite. Eu nu provin dintr-o familie bogata... Ai mei sunt intelectuali, nu producatori de bani :)))) Bine, plm ... Pana la prima mea decada am fost chiar naspa cu banii, da' nu ma plang si nu-mi cer scuze si definitely nu-mi e rusine. Acum na, am bani sa ii intorc cu lopata(glumesc). Eh, da'in perioadele alea cand nu am avut decat banuti pt strictul necesar mie nu mi-a lipsit nimic, niciodata. Nici carti, nici discuri, nici macar excursiile :) Pentru asta ii apreciez pe ai mei foarte mult. Ca au avut, n-au avut, m-au sprijinit mereu din toate punctele de vedere. Am vazut toata Europa(well, almost toata), Am avut parte de resurse pt fructificarea intelectualului sa dau si la inca 4-5 cartiere. Am mancat bataie cu cureaua de a masina de spalat cand eram mica :)))) Pentru ca o meritam... dar n-am fost maltratata, lol... imaginatia mea nu a fost suprimata... le-am avut pe toate, in cantitati care sa ma determine sa vreau sa fac mai mult, pentru ca primesc mai mult.
NU mi s-a intamplat niciodata sa ma lase ai mei acasa si sa plece ei in concedii... NU mi s-a intamplat niciodata sa nu pot sa am AIA, pentru ca tata vrea sa schimbe masina, sau mama vrea nusj ce kkturi prin bucatarie(na ca te dau pe post ca esti obsedata sa cumperi chestii de bucatarie!!!!!!!!!!)
I may be a bit dumb and I swear like an alley cat, but I am so much better than soooooooooo many people and I've only my parents to thank for that ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ei, acum poti sa iti spui si tu oful