marți, 1 martie 2011

Helluva job...

"Haotica" :)))) Asta ar fi cuvantul care mi-ar caracteriza viata nowadays ... But then again, I dunnot feel the need to keep this blog up to date, it's not like anyone's reading it, lol.


Acum o saptamana au fost 13 grade afara; am facut un dus la 7 a.m, am tras altceva decat traditionalii blugi+tricou, m-am dat cu Davidoff cool water si m-au podidit amintirile frumoase. N-am mai simtit parfumul ala de atat de mult timp, incat primul contact cu el a fost socant si terifiant... habar n-am avut ca un miros cunoscut te poate face atat de fericita.


Acum 2 nopti am visat ca eram in casa in care stau acum, de dimineata, la masa din sufragerie, si imi beam cafeaua cu mama, fumandu-ne tigarile linistite .... troubled times, I say ...

But then again, de cate ori o visez pe mama, ceva nou si challenging se intampla... It feels so good to acknowledge that one is actually growing up...

http://www.youtube.com/watch?v=anp4zcjFrAE , Zazie- Je suis un homme

3 comentarii:

  1. Da, mirosul are uneori un efect mai puternic decat un stimul vizual sau palpabil.

    RăspundețiȘtergere
  2. macar o persoana citeste, continua sa-l actualizezi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hey, eu citesc! Cred ca este de ajuns sa stiu ca esti aici, undeva printre unde si, in functie de ce scrii sa ghicesc cum esti! Asa ca mai bn SCRIE!!!!!!Te puuuuuup, eu

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful