joi, 12 august 2010

100

Ale dracu', ca greu se mai scriu posturile astea.
Ma, da' overall... complet neproductiva, zau.
Sufar de o lene d'asta...mai rau decat in povesti... se duce dracu' vara si eu tot mai am probleme de rezolvat. Si inca una majora. O sa incerc sa rezolv maine... ma rog, maine arunc pastila. Poate m-aude si pe mine cineva acolo sus...(daca nu shaw cu barba, macar tataia, daaaaa???) si ma rezolva si pe mine, ca deja nu mai pot...sunt un pachet de nervi si de stress si de de toate.... mda.
Deci..there you go ... in aproape un an ... mai putin, cred, mda... am scris 100 de tampenii.... braaaaaavo, Anca... bravo... :/
Vreau sa-mi mut cosmeticiana in Anglia, caci mi-a aparut un cos pe nas ce imi blocheaza vederea cu ochiul drept... pe bune. Da, ma, ca-mi permit, de-aia, nu ma mai suport. Vai, dar nu va mai suport eu pe voi!!!!! Pe prea multi dintre voi... am zis eu ... traitul intr-o tara precum KKTul asta de hibrid de pseudo-insula cu bolnavii astia te face sa ai dubii cu privire la propria sanatate mentala.
VREAU ACASA, ASTA IN CAZUL IN CARE SCAD TEMPERATURILE CU 20 DE GRADE. Singura chestie normala in tara asta e vremea... da'si aia se mai pisa pe tine (taking the piss.... hallo.ro-it) ... da'macar nu ma sufoc de caldura...
acu 3 zile nici nu puteam sa vb cu mama la tlf, ca de la atat A/C, saraca, ramasese fara voce... plllllllllllm
Gata, ca e 4, si la 4 30 vine Taxi-ul.... da, ma, ca-mi permit. PA

5 comentarii:

  1. eh, continua u asa, k nu mai pupi nici o bomboana... :-w ce dracu faci treaz la ora asta????xx

    RăspundețiȘtergere
  2. intoarce-te in tara then... fa ceea ce simti...mereu....

    RăspundețiȘtergere
  3. semneaza.te data viitoare, sa stie si altii cine esti :-p poate ma intorc, poate nu... Persoanele interesate stiu deja cand si unde ma pot gasi....

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am nevoie pt ca stii cine sunt..nu cred ca oricine iti scrie sa te intorci....sau cel putin nu oricine ar vrea......stiu unde sa te gasesc...dar nu acum....esti mult prea departe

    RăspundețiȘtergere

ei, acum poti sa iti spui si tu oful